Procesy biznesowe projektowane po nowemu
Już 15 grudnia odbędzie się webinarium, podczas którego pokażemy jak szybko i sprawnie modelować procesy biznesowe w dobie cyfrowej. Zademonstrujemy jak można zbudować taki proces od podstaw aż do uruchomienia na produkcji.
W trakcie tworzenia procesów przedstawimy modelowanie ekranów i formatek dla działań wykonywanych przez użytkowników, czy też sposób podłączania do procesów różnego rodzaju usług integracyjnych. Całość będzie realizowana przy użyciu systemu IBM Business Automation Workflow (BAW), który zapewnia automatyzację przepływów pracy pod kątem większej produktywności, efektywności, ale też jakości analiz. Ponadto BAW działa zarówno lokalnie, jak i w chmurze.
Zapraszamy do udziału. Gwarantujemy praktyczną wiedzę, podpartą długoletnim...
Nowa generacja serwerów IBM: jak technologia może zwiększyć efektywność biznesu
Chmura, oprogramowanie wykorzystujące sztuczną inteligencję, uczenie maszynowe, analityka BI i analiza dużych zbiorów danych Big Data to tylko niektóre elementy pojawiające się w kontekście projektów cyfrowej transformacji. Choć są one oparte głównie na rozwiązaniach programowych, ale ich realizacja wymaga dostępności infrastruktury sprzętowej, która będzie w stanie zapewnić odpowiednią wydajność przetwarzania danych, a jednocześnie zapewnić możliwość ekonomicznie uzasadnionej inwestycji.
I właśnie, przy uwzględnieniu tych założeń IBM zaprojektował nową rodzinę serwerów wykorzystujących najnowszej generacji procesory Power10.
Jakie technologie i nowe rozwiązania zostały wprowadzone w najnowszej rodzinie serwerów IBM? Jakie są ich zastosowania...
To elementarne, drogi Watsonie - czyli o zarządzaniu urządzeniami mobilnymi za pomocą IBM MaaS360
Jak dbasz o bezpieczeństwo danych na tablecie? Co zrobisz, gdy pracownik zgubi telefon? Jak szybko reagujesz na informacje o wykrytych nowych zagrożeniach? Mobilny i natychmiastowy dostęp do firmowych zasobów w firmie to codzienność, a zarządzanie urządzeniami końcowymi to niezbędny element zapewnienia bezpiecznego środowiska pracy. CERT Orange Polska w roku 2016 zanotował prawie 139 000 ataków złośliwego oprogramowania na urządzenia mobilne i liczba ta stale rośnie. Zarządzanie nimi staje się więc niezbędnym elementem środowiska pracy zespołu IT.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego uzyskacie odpowiedzi na powyższe pytania i dowiecie się jak wiarygodne rozwiązanie do zarządzania mobilnością w przedsiębiorstwie sprawi, że Wasza praca stanie się...
Jak zoptymalizować narzędzia SAP z wykorzystaniem rozwiązań bazodanowych IBM
IBM wraz z Redakcją Computerworld Polska zaprasza na eSeminarium poświęcone optymalizacji efektywności działania narzędzi z rodziny SAP. Transmisja eSzkolenia rozpocznie się 28 marca o godzinie 10:00.
Serdecznie zapraszamy!
IBM Spectrum Software - optymalizacja Twojej infrastruktury IT
W czasie webinaru zajmiemy się optymalizacją istniejących środowisk IT oraz budową nowych w oparciu o IBM Spectrum Software. Opiszemy również przykładowe implementacje, potwierdzające wysoką wydajność rozwiązania. Zachęcamy do uczestnictwa!
SAP na platformie IBM - powrót do wydajności i niezawodności bez tajemnic.
Podczas webinarium chcemy zaprezentować Państwu uniklane cechy produktów IBM, które były zaprojektowane z myślą o rozwiązaniu HANA jak i innych aplikacjach SAP. Ponadto omówimy otwartą platformę Linux on POWER oraz macierze typu flash.
Spędzone z nami kilkadziesiat minut pozwoli przybliżyć zagadnienia związane z wydajnością, niezawodnością jak i elastycznością, bardzo pożądaną w ostatnich latach wobec sprzętu IT.
Serdecznie zapraszamy!
Jak wykorzystać Big Data do budowy relacji z klientem
W kontaktach z klientami firmy korzystają z różnych kanałów komunikacji. Często zdarza się, że każdy z tych kanałów posiada swoje repozytorium danych przechowujące ślady takiej komunikacji - pewną cząstkę wiedzy o naszym kliencie. Repozytoria i bazy danych mogą przechowywać dane strukturalne i niestrukturalne. Wdrożenie technologii Big Data umożliwia łączenie danych pochodzących z rozproszonych źródeł i otwiera tym samym panoramiczne okno informacji o klientach firmy, pozwalając lepiej odpowiedzieć na ich konkretne potrzeby.