Tagi: contact center

Szkolenie VOD dostępne już wkrótce

Data: 29 maja 2015

Partner: Interactive Inteligence, Integrated Solutions, Orange Polska IDG Poland

Dostęp bezpłatny!

Szkolenie VOD dostępne już wkrótce

Obsługa klienta w modelu chmury: Prezentacja rozwiązania CCaaS Integrated Solutions i Interactive Intelligence


29 maja 2015 | Dostęp bezpłatny!

Rozwiązanie chmurowe CCaaS, udostępniane przez Integrated Solutions na bazie oprogramowania Interactive Intelligence, to jeden z najdojrzalszych systemów obsługi klienta dostępnych obecnie na rynku w modelu cloud. Rozwiązanie wyróżnia wszechstronna funkcjonalność oraz możliwość wyboru spośród kilku opcji wdrożenia, zależnie od potrzeb i możliwości budżetowych klienta. Instalacja systemu na serwerach w nowoczesnych centrach danych Orange Polska gwarantuje łatwość podłączenia, wysokie bezpieczeństwo danych oraz dostępność usługi.

Serdecznie zapraszamy na godzinną prezentację.

Szkolenie VOD dostępne już wkrótce

Szkolenie VOD dostępne już wkrótce

Data: 23 kwietnia 2015

Partner: Interactive Inteligence

Dostęp bezpłatny!

Szkolenie VOD dostępne już wkrótce

Jak zapewnić lojalność klienta?


23 kwietnia 2015 | Dostęp bezpłatny!

Ponad 55 % konsumentów deklaruje, że zdarzyło im się zrezygnować z usług firmy ze względu na złą obsługę klienta. Jak powstrzymać klientów przed odejściem do konkurencji?

Z najnowszych badań wykonanych na zlecenie Interactive Intelligence dowiesz się m.in.:

- Jakie sposoby komunikacji z firmą preferują konsumenci?

- Jak długo mogą czekać na połączenie telefoniczne lub odpowiedź na email bez irytacji?

- Czy istnieje popyt na aplikacje mobilne do obsługi klienta?

- Czy warto inwestować w komunikację z klientami na portalach społecznościowych?

Serdecznie zapraszamy!

Szkolenie VOD dostępne już wkrótce

Strona 2 z 2 1 2