Obsługa klienta w modelu chmury: Prezentacja rozwiązania CCaaS Integrated Solutions i Interactive Intelligence
Rozwiązanie chmurowe CCaaS, udostępniane przez Integrated Solutions na bazie oprogramowania Interactive Intelligence, to jeden z najdojrzalszych systemów obsługi klienta dostępnych obecnie na rynku w modelu cloud. Rozwiązanie wyróżnia wszechstronna funkcjonalność oraz możliwość wyboru spośród kilku opcji wdrożenia, zależnie od potrzeb i możliwości budżetowych klienta. Instalacja systemu na serwerach w nowoczesnych centrach danych Orange Polska gwarantuje łatwość podłączenia, wysokie bezpieczeństwo danych oraz dostępność usługi.
Serdecznie zapraszamy na godzinną prezentację.
Jak zapewnić lojalność klienta?
Ponad 55 % konsumentów deklaruje, że zdarzyło im się zrezygnować z usług firmy ze względu na złą obsługę klienta. Jak powstrzymać klientów przed odejściem do konkurencji?
Z najnowszych badań wykonanych na zlecenie Interactive Intelligence dowiesz się m.in.:
- Jakie sposoby komunikacji z firmą preferują konsumenci?
- Jak długo mogą czekać na połączenie telefoniczne lub odpowiedź na email bez irytacji?
- Czy istnieje popyt na aplikacje mobilne do obsługi klienta?
- Czy warto inwestować w komunikację z klientami na portalach społecznościowych?
Serdecznie zapraszamy!