Tagi: chmura

Data: 18 lutego 2015

Partner: Oracle

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Chmura publiczna dla wymagających - poznaj zalety Oracle Public Cloud


18 lutego 2015 | Dostęp bezpłatny!

Zapraszamy na e-Seminarium, na którym zaprezentujemy największe zalety chmury publicznej od Oracle. Dzięki tym usługom, Państwa firma uzyska dostęp do baz danych, narzędzi archiwizacyjnych, serwera aplikacyjnego, a nawet repozytorium dokumentów czy systemu BI.

Podczas tego eSzkolenia:

-   Przedstawimy korzyści (biznesowe, finansowe oraz czysto techniczne) wynikające z wdrożenia chmury Oracle;

-   Udostępnimy dla Państwa czat, na którym na żywo będą mogli Państwo zadawać pytania naszemu ekspertowi oraz uzyskiwać odpowiedzi.

Serdecznie zapraszamy!

Oglądaj szkolenie

Data: 27 sierpnia 2014

Partner: IDG Poland

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Biuro w chmurze


27 sierpnia 2014 | Dostęp bezpłatny!

Nowoczesny pracownik wymaga mobilności, zintegrowanej komunikacji i przede wszystkim dostępu do plików i dokumentów w dowolnym czasie i z dowolnego miejsca. Odpowiedzią na to zapotrzebowanie są aplikacje biurowe działające w chmurze, które w odróżnieniu do tradycyjnych rozwiązań nie tylko są skalowalne, ale też całkowicie zmieniają model biznesowy związany z zakupem licencji na oprogramowanie biurowe.

W trakcie kolejnej eDebaty Computerworld poruszymy temat biurowych aplikacji chmurowych na przykładzie Office 365.

Oglądaj szkolenie

Data: 17 czerwca 2014

Partner: Interactive Intelligence

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Dlaczego warto przenieść obsługę klienta w chmurę? Projekt Interactive Intelligence w Oriflame.


17 czerwca 2014 | Dostęp bezpłatny!

Rynek chmurowych rozwiązań obsługi klienta znajduje się na fali wznoszącej. Według raportu firmy Frost & Sullivan, do 2017 roku nakłady na hostowane contact center będą rosły w średnim tempie 12,1% rocznie, podczas gdy tempo wzrostu rynku rozwiązań wdrażanych tradycyjnie nie przekroczy w tym okresie 5,5%. Chmura nie jest już jedynie nowinką medialną – to technologia, która może znacząco zwiększyć konkurencyjność firmy, obniżając koszty działalności i zwiększając elastyczność i szybkość reagowania na zmiany rynkowe.

Korzyści wdrożenia systemu contact center w chmurze zostaną omówione na przykładzie projektu Interactive Intelligence w Oriflame.

Serdecznie zapraszamy!

Oglądaj szkolenie

Strona 4 z 4 1 2 3 4