Chmura obliczeniowa w polskich firmach
Wyniki przeprowadzonego przez Computerworld we współpracy z Google oraz ITMAGINATION badania wskazują, że polskie firmy i instytucje wciąż zachowują dystans wobec chmury obliczeniowej, a zarazem dostrzegają wiele korzyści, które wnosi ta technologia. Skąd bierze się i co może oznaczać ta sprzeczność? Jak przedstawia się adaptacja Cloud Computingu w Polsce na tle zagranicznych organizacji? Czego oczekują polscy klienci od chmury obliczeniowej i jej dostawców?
Te i szereg innych kwestii związanych z zastosowaniem chmury omówimy podczas eSeminarium, które odbędzie się już 31 stycznia 2018 (w środę) o godzinie 12:00.
Hybrydowe zabezpieczanie danych w dowolnym środowisku
Redakcja Computerworld Polska wraz z firmą Acronis zaprasza na eSeminarium poświęcone hybrydowemu zabezpieczaniu danych z wykorzystaniem narzędzia Acronis Backup 12. Transmisję „na żywo” rozpoczniemy już 26 kwietnia o godzinie 10:00.
Cyfrowa transformacja działu finansowego
Redakcja Computerworld wraz z firmą Oracle Polska zaprasza na e-Seminarium, podczas którego poznają Państwo najważniejsze kierunki rozwoju aplikacji ERP.
Serdecznie zapraszamy!
4 filary cyfrowej transformacji – poznaj strategię IBM Cloud
Zapraszamy na e-Seminarium w trakcie którego IBM Cloud Advisor Andrzej Osmak przedstawi najlepsze praktyki i doświadczenia cyfrowej transformacji przedsiębiorstw w oparciu o strategię IBM Cloud.
Do zobaczenia na e-Seminarium!
Oracle Cloud, Oracle Apex – proste, bezpieczne, skalowalne
Oracle wraz z partnerami, firmami Intel i Pretius, zaprasza Państwa na webinarium poświęcone Oracle Cloud i Oracle Apex.
Bezpieczna i elastyczna Chmura Obliczeniowa w świecie biznesu i IT
Zapraszamy serdecznie na webinarium, podczas którego nasz ekspert będzie przekonywał, że chmura to doskonała technologia bazowa dla rozwoju przedsiębiorstw. Będzie mówił też, w jaki sposób IT może oferować wewnętrze usługi dla całej organizacji.
Jak z powodzeniem uruchomić Contact Center w chmurze na przykładzie wdrożenia w firmie Pekaes
Podczas godzinnej dyskusji z udziałem przedstawiciela firmy PEKAES SA - wiodącego operatora logistycznego z producentem oprogramowania oraz integratorem omówimy następujące zagadnienia:
Analiza potrzeb firmy w zakresie obsługi klienta oraz sposób wyboru konkretnego rozwiązania;
Przebieg projektu od podjęcia decyzji zakupowej do uruchomienia systemu;
Przedstawimy również efekt końcowy implementacji i powiemy jak wygląda wsparcie powdrożeniowe;
Zaprezentujemy trendy w rozwoju rozwiązań Contact Center w chmurze obliczeniowej.