Zapraszamy na eSeminarium:

Jak budować nowoczesny ekosystem danych o kliencie?

Salesforce jako fundament dynamicznego wzrostu. Dowiedz się jak rozwiązał 5 wyzwań nowoczesnego fintech-u.

23 czerwca 2022 | godz. 10:00

Jak budować nowoczesny ekosystem danych o kliencie?

Czy Salesforce to tylko CRM?  Nie, choć firma jest najczęściej kojarzona właśnie z jednym z najpopularniejszych na świecie rozwiązań wsparcia obsługi klienta i procesów sprzedażowych.  

Dziś Salesforce, dzięki poszerzaniu portfolio usług i narzędzi, między innymi za pomocą udanych akwizycji globalnych, stał się wielozadaniowym, nowoczesnym ekosystemem służącym do budowania firmowych relacji z partnerami i klientami, w oparciu o dane. Efektywne wykorzystanie technologii do sprawniejszego zarządzania danymi na styku organizacji i jej klientów, docenia coraz więcej globalnych i regionalnych organizacji, które na pozyskiwaniu właściwych informacji chcą budować swoją pozycję rynkową i rozwijać swój biznes.  

Zapraszamy na e-seminarium, podczas którego eksperci z Transition Technologies MS S.A. oraz litewskiego fintechu Kevin opowiedzą o możliwościach oferowanych przez ekosystem Salesforce. 

Na spotkaniu dowiecie się też, jak za pomocą dostępnych (choć może nie każdemu znanych) funkcjonalności Salesforce jedna z globalnych organizacji zbudowała swoją platformę korporacyjną i jak każda z organizacji może optymalizować swoje procesy za pomocą Salesforce. 

Podczas e-seminarium przedstawiciel litewskiego, ale prężnie działającego w Polsce fintechu Kevin opowie, w jaki sposób jego organizacja usprawniła funkcjonowanie swoich działów za pomocą narzędzi oferowanych przez Salesforce i jak przebiegał cały proces identyfikacji potrzeb wdrożeniowych. 

  • Problem z zarządzaniem danymi i ich visibillity w szybko rosnącej firmie
  • Brak centralnego punktu danych, brak integracji między działami.
  • Brak zorganizowanych procesów w zespole sprzedaży
  • Brak komplementarnego zarządzania w działach marketingu, data analytics, KYC i problem z holistycznym spojrzeniem na ich funkcjonowanie.

Zapraszamy do rejestracji!

Informacja o firmie TTMS:
Firma oferująca Outsourcing IT w elastycznych i autorskich modelach współpracy. Działa międzynarodowo (Polska, UK, Dania, Malezja), wchodzi w skład Grupy Kapitałowej TT. Klientom zapewnia wszechstronną ofertę technologiczną (także niszowe technologie). Realizuje nietypowe, nieszablonowe projekty dla globalnych firm. Kompleksowo obsługuje sektory: farmacji, przemysłu, edukacji oraz kosmiczny i obronny. Od wielu lat jest certyfikowanym partnerem Salesforce, posiada status Independent Software Vendor. Prowadzi własne Akademie Salesforce, przekazując wiedzę i dobre praktyki. Posiada ponad 85 specjalistów Salesforce z ponad 200 certyfikatami z tej technologii.

Informacja o firmie Kevin:
Firma Kevin powstała z myślą o ewolucji w tradycyjnych płatnościach online, kartami płatniczymi i POS. Infrastruktura typu „konto-konto” z obsługą otwartej bankowości Kevina umożliwia przenoszenie płatności bezpośrednio z banku płatnika do banku merczanta lub dostawcy usług, z pominięciem tradycyjnych pośredników. Oferuje w pełni konfigurowalne rozwiązania transakcyjne, które można dostosować do wielkości każdej firmy. Kevin pomaga poprawić obsługę klienta, a tym samym konwersję, jednocześnie oszczędzając pieniądze na kosztach przetwarzania płatności. Obecnie firma obsługuje ponad 6000 merczantów w całej Europie i zatrudnia blisko 200 pracowników.