Jak przygotować się do wdrożenia Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF)?
2 lutego Ministerstwo Finansów ogłosiło przesunięcie wejścia w życie KSeF z 1 stycznia 2024 r. na 1 lipca 2024 r. Daje to polskim przedsiębiorcom dodatkowe 6 miesięcy na wdrożenie rozwiązań, które umozliwią im integrację ich systemów fakturowania z rządowym portalem.
Jak się na to przygotować?
Zapraszamy na webinarium, podczas którego eksperci z firm OpenText i PwC podsumują aktualny status prawny i wymagania Ministerstwa Finansów oraz zaprezentują rozwiązanie, które umożliwia przesyłanie faktur ustrukturyzowanych do/z KseF, a także automatyzuje procesy sprzedażowe i zakupowe. Dodatkowo odpowiedzą na pytania, które najczęściej pojawiają się w trakcie ich spotkań i konsultacji.
Agenda:
- Prezentacja zmian w prawie dotyczącym e-faktury na tle europejskim
- Aktualny stan i wytyczne dla uruchomienia KSeF w Polsce
- OpenText Business Network – jak wygląda integracja z KSeF
- Q&A
Firma OpenText
OpenText umożliwia przedsiębiorstwom dostęp do danych za pośrednictwem wiodących na rynku rozwiązań do zarządzania informacjami, wdrażanymi lokalnie lub w chmurze. Więcej informacji na temat firmy OpenText (NASDAQ: OTEX, TSX: OTEX) można znaleźć na stronie: opentext.com.