Szkolenia VOD

Data: 26 marca 2020

Partner: Trend Micro

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Cyberpandemia - spojrzenie na zarządzanie poważnym incydentem


26 marca 2020 | Dostęp bezpłatny!

Zarządzanie bezpieczeństwem w organizacji jest procesem dynamicznym. To ciągła „walka” pomiędzy firmowymi „bezpiecznikami” a coraz to nowymi rodzajami cyberataków, zmieniającymi wektor działania. Cyberprzestępcy nieustannie szukają podatności i luk w systemie, starając się wykorzystać każdy moment do przeprowadzenia ataku. Szalę zwycięstwa organizacja może przechylić na swoją stronę jedynie wówczas, gdy będzie działać szybko i z odpowiednim rozpoznaniem wyzwania. Cyberzagrożenia podlegają bowiem ciągłym zmianom i mutacji, podobnie jak zagrożenia biologiczne. Dlatego warto spojrzeć czasem na proces zarządzania poważnym incydentem jak na pandemię grypy.

Serdecznie zaprasamy do rejestracji na eSeminarium!

Oglądaj szkolenie

Data: 18 marca 2020

Partner: Ingram Micro

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Cisco Umbrella i Cisco Duo – nowoczesna ochrona w sieci


18 marca 2020 | Dostęp bezpłatny!

Serdecznie zapraszamy Państwa na eSeminarium, podczas krórego zostaną zaprezentowane dwa innowacyjne rozwiązania, których celem jest ochrona sieci oraz uwierzytelnianie dwuskładnikowe. Rozwiązania te to Cisco Umbrella oraz Cisco Duo. Na czym polegają?

Zapraszamy do rejestracji!

Oglądaj szkolenie

Data: 27 lutego 2020

Partner: Genesys

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Jest tylko jeden szef – chmurowa platforma obsługi skoncentrowana wokół klienta. Chmura przyszłością Contact Center


27 lutego 2020 | Dostęp bezpłatny!

Centrum obsługi klienta jest wizytówką firmy. Sprawne i szybkie obsługiwanie zgłoszeń uwiarygodnia ją i sprawia, że zyskuje one rzeczy bezcenne – zaufanie oraz reputację użytkowników. Nasze eSeminarium dedykowane jest firmom, które chcą skutecznie obsługiwać swoich klientów, jednak nie wiedzą, jak tego dokonać bez ponoszenia kosztów związanych z obsługą stanowisk. Ekspert z firmy Genesys zaprezentuje rozwiązanie, które w przyszłości stanie się globalny standardem - jest nim Contact Centre w chmurze, czyli CCaS (Contact Centre as a Service).

Serdecznie zapraszamy na eSeminarium, które odbędzie się juz 27 lutego o godzinie 10. Zarejestruj się już dziś i dowiedz się, jak podnieść jakość obsługi swoich klientów na wyższy poziom!

Oglądaj szkolenie

Strona 11 z 11 1 ... 8 9 10 11