Efektywne i przyjemne zarządzanie sprzedażą – czyli jak zoptymalizować pracę dzięki CRM oraz Business Intelligence
Według najnowszych badań rynkowych przedstawiciele handlowi poświęcają na sprzedaż zaledwie 34% swojego czasu pracy, przez co ponad połowa z nich (57%) sygnalizuje, że nie da rady wykonać w tym roku założonych planów sprzedaży. Powyższe dane dobitnie wskazują, jak duże wyzwanie stoi przed menedżerami sprzedaży i zarządami przedsiębiorstw.
Podczas webinarium pokażemy, z jakimi wyzwaniami stykają się osoby zarządzające działami sprzedaży oraz jak sobie z nimi poradzić, aby osiągnąć szczęście w biznesie.
Zagwarantuj lojalność swoich klientów dzięki profesjonalnej obsłudze w systemie CRM
Czy wiesz, że koszt pozyskania nowego klienta jest nawet 7 razy większy niż utrzymanie obecnego? Klient, który został dobrze potraktowany i profesjonalnie obsłużony, chętnie wraca do marki, nawet jeśli wiąże się to z wyższymi kosztami. Customer experience buduje stałą przewagę konkurencyjną firm i jest kluczowe przede wszystkim na tzw. „pierwszej linii” obsługi klienta, czyli przy rozwiązywaniu problemów, zgłoszeń czy reklamacji.
Podczas webinarium eksperci IntersysGroup zaprezentują, jak sprawnie zorganizować obsługę klienta w Dynamics 365, aby zapewnić pozytywne doświadczenia związane z firmą.
Serdecznie zapraszamy!
Skuteczny manager sprzedaży w akcji, czyli jak zwiększać efektywność działu handlowego
Optymalne zarządzanie Twoim czasem oraz pracą Twojego zespołu to klucz do sukcesu w zarządzaniu działem sprzedaży. Podczas naszego webinarium pokażemy z jakimi codziennymi wyzwaniami styka się manager działu sprzedaży oraz jak sobie z nimi radzić.
Zapraszamy do rejestracji!