Cyberpandemia - spojrzenie na zarządzanie poważnym incydentem
Zarządzanie bezpieczeństwem w organizacji jest procesem dynamicznym. To ciągła „walka” pomiędzy firmowymi „bezpiecznikami” a coraz to nowymi rodzajami cyberataków, zmieniającymi wektor działania. Cyberprzestępcy nieustannie szukają podatności i luk w systemie, starając się wykorzystać każdy moment do przeprowadzenia ataku. Szalę zwycięstwa organizacja może przechylić na swoją stronę jedynie wówczas, gdy będzie działać szybko i z odpowiednim rozpoznaniem wyzwania. Cyberzagrożenia podlegają bowiem ciągłym zmianom i mutacji, podobnie jak zagrożenia biologiczne. Dlatego warto spojrzeć czasem na proces zarządzania poważnym incydentem jak na pandemię grypy.
Serdecznie zaprasamy do rejestracji na eSeminarium!
Skuteczna ochrona urządzeń końcowych w organizacji
Redakcja Computerworld wraz z firmą Trend Micro zapraszają na eSeminarium poświęcone ochronie urządzeń końcowych. Transmisja odbędzie się już 23 stycznia o godzinie 10:00. Prelegenci dokładnie omówią charakterystykę oraz praktyczną stronę optymalnego zabezpieczania oraz wdrażania skutecznych polityk bezpieczeństwa.
Zapraszamy do rejestracji!
Inne oblicze backupu, czyli co możesz zrobić w 5 minut?
Zapraszamy na sesję pokazującą wdrożenia nowoczesnych systemów do zabezpieczania i odtwarzania danych.
Na e-Seminarium ekspert EMC (Daniel Olkowski) zaprezentuje:
• jak zrobić backup 10 milionów plików w dwóch lokalizacjach w 5 minut
• jak błyskawicznie wykonać backup bazy danych bez systemu backupu
• jak można prosto podzielić kompetencje między administratora backupu i środowiska wirtualnego
• jak przeznaczyć tylko kilka minut dziennie na zarządzanie backupem
Wszystkie powyższe scenariusze pokażemy na żywo.
Serdecznie zapraszamy!
IFS Zarządzanie pracownikami mobilnymi - rozwiązanie dla firm serwisowych
Wszystkie firmy serwisowe zmagają się z dynamicznym zarządzaniem organizacją serwisową operującą w terenie. Jest to zadanie, które wymaga dostępu do aktualnej informacji o lokalizacji serwisantów w terenie, ich uprawnieniach i harmonogramie pracy, statusie realizowanych prac czy zużyciu części zamiennych, informacji o lokalizacji nowych zgłoszeń i uzgodnionych czasach naprawy SLA, a także o siatce drogowej i przewidywanym natężeniu ruchu drogowego.
Podczas eSeminarium zaprezentujemy jak dzięki rozwiązaniu IFS Zarządzanie pracownikami mobilnymi w prosty sposób poradzić sobie problemami organizacyjnymi.
Serdecznie zapraszamy!
Dlaczego warto przenieść obsługę klienta w chmurę? Projekt Interactive Intelligence w Oriflame.
Rynek chmurowych rozwiązań obsługi klienta znajduje się na fali wznoszącej. Według raportu firmy Frost & Sullivan, do 2017 roku nakłady na hostowane contact center będą rosły w średnim tempie 12,1% rocznie, podczas gdy tempo wzrostu rynku rozwiązań wdrażanych tradycyjnie nie przekroczy w tym okresie 5,5%. Chmura nie jest już jedynie nowinką medialną – to technologia, która może znacząco zwiększyć konkurencyjność firmy, obniżając koszty działalności i zwiększając elastyczność i szybkość reagowania na zmiany rynkowe.
Korzyści wdrożenia systemu contact center w chmurze zostaną omówione na przykładzie projektu Interactive Intelligence w Oriflame.
Serdecznie zapraszamy!