Tagi: eSeminarium

Data: 23 stycznia 2019

Partner: Trend Micro

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Skuteczna ochrona urządzeń końcowych w organizacji


23 stycznia 2019 | Dostęp bezpłatny!

Redakcja Computerworld wraz z firmą Trend Micro zapraszają na eSeminarium poświęcone ochronie urządzeń końcowych. Transmisja odbędzie się już 23 stycznia o godzinie 10:00. Prelegenci dokładnie omówią charakterystykę oraz praktyczną stronę optymalnego zabezpieczania oraz wdrażania skutecznych polityk bezpieczeństwa.

Zapraszamy do rejestracji!

Oglądaj szkolenie

Data: 18 września 2014

Partner: EMC

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Inne oblicze backupu, czyli co możesz zrobić w 5 minut?


18 września 2014 | Dostęp bezpłatny!

Zapraszamy na sesję pokazującą wdrożenia nowoczesnych systemów do zabezpieczania i odtwarzania danych.

Na e-Seminarium ekspert EMC (Daniel Olkowski) zaprezentuje:

• jak zrobić backup 10 milionów plików w dwóch lokalizacjach w 5 minut

• jak błyskawicznie wykonać backup bazy danych bez systemu backupu

• jak można prosto podzielić kompetencje między administratora backupu i środowiska wirtualnego

• jak przeznaczyć tylko kilka minut dziennie na zarządzanie backupem

Wszystkie powyższe scenariusze pokażemy na żywo.

Serdecznie zapraszamy!

Oglądaj szkolenie

Data: 04 września 2014

Partner: IFS

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

IFS Zarządzanie pracownikami mobilnymi - rozwiązanie dla firm serwisowych


04 września 2014 | Dostęp bezpłatny!

Wszystkie firmy serwisowe zmagają się z dynamicznym zarządzaniem organizacją serwisową operującą w terenie. Jest to zadanie, które wymaga dostępu do aktualnej informacji o lokalizacji serwisantów w terenie, ich uprawnieniach i harmonogramie pracy, statusie realizowanych prac czy zużyciu części zamiennych, informacji o lokalizacji nowych zgłoszeń i uzgodnionych czasach naprawy SLA, a także o siatce drogowej i przewidywanym natężeniu ruchu drogowego.

Podczas eSeminarium zaprezentujemy jak dzięki rozwiązaniu IFS Zarządzanie pracownikami mobilnymi w prosty sposób poradzić sobie problemami organizacyjnymi.

Serdecznie zapraszamy!

Oglądaj szkolenie

Data: 17 czerwca 2014

Partner: Interactive Intelligence

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Dlaczego warto przenieść obsługę klienta w chmurę? Projekt Interactive Intelligence w Oriflame.


17 czerwca 2014 | Dostęp bezpłatny!

Rynek chmurowych rozwiązań obsługi klienta znajduje się na fali wznoszącej. Według raportu firmy Frost & Sullivan, do 2017 roku nakłady na hostowane contact center będą rosły w średnim tempie 12,1% rocznie, podczas gdy tempo wzrostu rynku rozwiązań wdrażanych tradycyjnie nie przekroczy w tym okresie 5,5%. Chmura nie jest już jedynie nowinką medialną – to technologia, która może znacząco zwiększyć konkurencyjność firmy, obniżając koszty działalności i zwiększając elastyczność i szybkość reagowania na zmiany rynkowe.

Korzyści wdrożenia systemu contact center w chmurze zostaną omówione na przykładzie projektu Interactive Intelligence w Oriflame.

Serdecznie zapraszamy!

Oglądaj szkolenie