Technologie chmurowe pomagające w pracy zdalnej
Redakcja Computerworld wraz z firmą Genesys, mają przyjemność zaprosić Państwa na eSeminarium, które poświęcone będzie technologiom chmurowym pomagający w pracy zdalelnej.
W chwili obecnej rynek IT obserwuje trend przenoszenia większości danych oraz wielu procesów do chmury. Jest to o tyle praktyczne, że pozwala na znaczną redukcję wydatków na firmowy sprzęt – cloud computing oferuje całą niezbędną infrastrukturę i moc obliczeniową do wydajnego działania.
Jest tylko jeden szef – chmurowa platforma obsługi skoncentrowana wokół klienta. Chmura przyszłością Contact Center
Centrum obsługi klienta jest wizytówką firmy. Sprawne i szybkie obsługiwanie zgłoszeń uwiarygodnia ją i sprawia, że zyskuje one rzeczy bezcenne – zaufanie oraz reputację użytkowników. Nasze eSeminarium dedykowane jest firmom, które chcą skutecznie obsługiwać swoich klientów, jednak nie wiedzą, jak tego dokonać bez ponoszenia kosztów związanych z obsługą stanowisk. Ekspert z firmy Genesys zaprezentuje rozwiązanie, które w przyszłości stanie się globalny standardem - jest nim Contact Centre w chmurze, czyli CCaS (Contact Centre as a Service).
Serdecznie zapraszamy na eSeminarium, które odbędzie się juz 27 lutego o godzinie 10. Zarejestruj się już dziś i dowiedz się, jak podnieść jakość obsługi swoich klientów na wyższy poziom!
Jak efektywnie zbudować Contact Center w chmurze. Jak zarobić lub zaoszczędzić na tej inwestycji.
Serdecznie zapraszamy Państwa na e-Seminarium, na którym eksperci z firmy Genesys przedstawią jak efektywnie zbudować contact center w chmurze.
Jak zapewnić sukces projektu wdrożenia contact center w chmurze
Świat komunikacji zmienia się w zawrotnym tempie. Każdego roku pojawiają się nowe technologie i aplikacje do zarządzania kontaktem z klientami, a tradycyjne systemy contact center nie są w stanie podtrzymywać takiego tempa rozwoju. Chcesz pozostać na czele wyścigu? Chmura to rozwiązanie, którego szukasz.
Serdecznie zapraszamy do rejestracji!
Jak z powodzeniem uruchomić Contact Center w chmurze na przykładzie wdrożenia w firmie Pekaes
Podczas godzinnej dyskusji z udziałem przedstawiciela firmy PEKAES SA - wiodącego operatora logistycznego z producentem oprogramowania oraz integratorem omówimy następujące zagadnienia:
Analiza potrzeb firmy w zakresie obsługi klienta oraz sposób wyboru konkretnego rozwiązania;
Przebieg projektu od podjęcia decyzji zakupowej do uruchomienia systemu;
Przedstawimy również efekt końcowy implementacji i powiemy jak wygląda wsparcie powdrożeniowe;
Zaprezentujemy trendy w rozwoju rozwiązań Contact Center w chmurze obliczeniowej.
Online i contact center - synergia doskonała
Serdecznie zapraszamy na e-Seminarium, podczas którego chcielibyśmy zaprezentować modele współpracy pomiędzy działami online i contact center oraz przedstawić korzyści, jakie można osiągnąć, zastępując rywalizację synergią.
Analityka mowy i zarządzanie kampaniami wychodzącymi w contact center
Redakcja Computerworld wraz z partnerem zaprasza na webinarium, podczas którego przedstawimy oprogramowanie Interactive Intelligence do automatyzacji kampanii wychodzących.
Dodatkowo przedstawimy innowacyjny moduł systemu Interactive Intelligence ułatwiający kontrolę jakości obsługi klienta – analitykę mowy w czasie rzeczywistym.
Serdecznie zapraszmy!