Tagi: cloud

Data: 17 czerwca 2014

Partner: Interactive Intelligence

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Dlaczego warto przenieść obsługę klienta w chmurę? Projekt Interactive Intelligence w Oriflame.


17 czerwca 2014 | Dostęp bezpłatny!

Rynek chmurowych rozwiązań obsługi klienta znajduje się na fali wznoszącej. Według raportu firmy Frost & Sullivan, do 2017 roku nakłady na hostowane contact center będą rosły w średnim tempie 12,1% rocznie, podczas gdy tempo wzrostu rynku rozwiązań wdrażanych tradycyjnie nie przekroczy w tym okresie 5,5%. Chmura nie jest już jedynie nowinką medialną – to technologia, która może znacząco zwiększyć konkurencyjność firmy, obniżając koszty działalności i zwiększając elastyczność i szybkość reagowania na zmiany rynkowe.

Korzyści wdrożenia systemu contact center w chmurze zostaną omówione na przykładzie projektu Interactive Intelligence w Oriflame.

Serdecznie zapraszamy!

Oglądaj szkolenie

Data: 15 maja 2014

Partner: Microsoft

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Chmura w administracji publicznej


15 maja 2014 | Dostęp bezpłatny!

Zapraszamy na e-Seminarium "Chmura w administracji publicznej", na którym zaprezentujemy z czego dokładnie składa się chmura publiczna firmy Microsoft, dlaczego warto ją wdrożyć w organizacji i dlaczego jest rozwiązaniem bezpiecznym.

Oglądaj szkolenie

Data: 08 maja 2014

Partner: Microsoft

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Chmura publiczna w służbie zdrowia


08 maja 2014 | Dostęp bezpłatny!

Na eSeminarium zaprezentowane zostaną rozwiązania w zakresie telemedycyny czy interakcji pomiędzy personelem medycznym a pacjentami. Widzowie Webinarium zapoznają się także z wyglądem elektronicznego rekordu pacjenta.

Oglądaj szkolenie

Strona 5 z 5 1 2 3 4 5