Efektywne i przyjemne zarządzanie sprzedażą – czyli jak zoptymalizować pracę dzięki CRM oraz Business Intelligence
Według najnowszych badań rynkowych przedstawiciele handlowi poświęcają na sprzedaż zaledwie 34% swojego czasu pracy, przez co ponad połowa z nich (57%) sygnalizuje, że nie da rady wykonać w tym roku założonych planów sprzedaży. Powyższe dane dobitnie wskazują, jak duże wyzwanie stoi przed menedżerami sprzedaży i zarządami przedsiębiorstw.
Podczas webinarium pokażemy, z jakimi wyzwaniami stykają się osoby zarządzające działami sprzedaży oraz jak sobie z nimi poradzić, aby osiągnąć szczęście w biznesie.
Zagwarantuj lojalność swoich klientów dzięki profesjonalnej obsłudze w systemie CRM
Czy wiesz, że koszt pozyskania nowego klienta jest nawet 7 razy większy niż utrzymanie obecnego? Klient, który został dobrze potraktowany i profesjonalnie obsłużony, chętnie wraca do marki, nawet jeśli wiąże się to z wyższymi kosztami. Customer experience buduje stałą przewagę konkurencyjną firm i jest kluczowe przede wszystkim na tzw. „pierwszej linii” obsługi klienta, czyli przy rozwiązywaniu problemów, zgłoszeń czy reklamacji.
Podczas webinarium eksperci IntersysGroup zaprezentują, jak sprawnie zorganizować obsługę klienta w Dynamics 365, aby zapewnić pozytywne doświadczenia związane z firmą.
Serdecznie zapraszamy!
Wsparcie aplikacji biznesowych w polskich realiach
Redakcja Computerworld wraz z firmą itelligence zaprasza na eSeminarium dotyczące poziomu wsparcia aplikacji biznesowych w polskich firmach i organizacjach.
Polisa na rozwój sieci sprzedaży ubezpieczeń. CRM for Agents
Zarządzasz siecią sprzedaży ubezpieczeń?
Czy chciałbyś, aby zarządzanie celami i zadaniami agentów zajmowało Ci mniej czasu, a porównanie i analiza danych z wielu źródeł odbywała się w jednym miejscu?
Czy automatyczne prowadzenie rekrutacji nowych agentów i rozliczenia prowizji z obecnymi usprawniłyby Twoją pracę?
Czy optymalizacja działalności całej sieci w czasie rzeczywistym oraz wspólne repozytoria wiedzy i dokumentów zapewniłyby spójną komunikację wewnętrzną w Twojej sieci?
To webinarium dla Ciebie. Zapraszamy do rejestracji.
Skuteczny manager sprzedaży w akcji, czyli jak zwiększać efektywność działu handlowego
Optymalne zarządzanie Twoim czasem oraz pracą Twojego zespołu to klucz do sukcesu w zarządzaniu działem sprzedaży. Podczas naszego webinarium pokażemy z jakimi codziennymi wyzwaniami styka się manager działu sprzedaży oraz jak sobie z nimi radzić.
Zapraszamy do rejestracji!
Rozwiń skrzydła w chmurze czyli jak podnieść efektywność sprzedaży z Microsoft Dynamics CRM Online
Microsoft Dynamics, Intersys oraz IDG serdecznie zapraszają na webinarium poświęcone zagadnieniom budowania trwałych relacji z klientami. Już 16 marca o godzinie 10:00 podczas godzinnego, bezpłatnego spotkania zaprezentujemy Państwu jak poprawić wyniki sprzedaży dzięki lepszej komunikacji z klientami. To wszystko dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii - Microsoft Dynamics CRM Online.
Produkcja pod kontrolą - od konfiguracji produktu do realizacji produkcji w systemie Microsoft Dynamics AX 2012
Podczas e-seminarium chcemy Państwu przybliżyć sposób, w jaki system Dynamics AX 2012 wspomaga kontrolowanie produkcji.
Przedstawiony zostanie przykładowy proces planowania produkcji (od tworzenia dedykowanej oferty sprzedażowej dla klienta, aż do zatwierdzenia zaplanowanego zlecenia produkcyjnego), a następnie realizacja produkcji (od rejestracja zużytych surowców po przyjęcie gotowych produktów do magazynu).
Serdecznie zapraszamy!