Jaki jest polski klient? Zapoznaj się z wynikami badań zachowań i oczekiwań klientów!

Odblokuj film

Logowanie do filmu


Zagadnienia

Wyniki badania konsumenckiego, przeprowadzonego na zlecenie firmy Interactive Intelligence wskazują, że polski klient to klient świadomy i wymagający. Oczekuje dobrej obsługi posprzedażowej i jest w stanie za nią zapłacić, a poirytowany chętnie przechodzi do konkurencji. Choć wizyta w placówce firmy, telefon i email pozostają najważniejszymi sposobami kontaktu z firmą, rośnie popyt na nowe kanały komunikacji – narzędziem, którego najczęściej klientom brakuje, jest czat internetowy. Ogromnym rynkiem do zagospodarowania pozostają aplikacje do samoobsługi klienta na urządzeniach mobilnych, wciąż mało znane, pomimo dynamicznego wzrostu popularności smartfonów.

W trakcie eSeminarium przedstawimy Państwu szczegółowe wyniki badania, trendy na rynku zachowań konsumenckich oraz najpopularniejsze i najważniejsza kanały komunikacji klienta z firmą.