Google Analytics w eCommerce
Założenia programowe
Webinarium ma na celu praktyczne wprowadzenie do funkcji Google Analytics powiązanych z prowadzeniem sprzedaży w sieci. Pokażemy jak samodzielnie działać według zasady dane-analiza-akcja nie czekając biernie na raporty agencji.
Uczestnicy webinarium będą mieli do dyspozycji czat, za pomocą którego w dowolnym momencie będą mogli zadać pytanie prelegentowi, komentować aktualnie omawiane zaganienia i dyskutować między sobą. Wiecej informacji nt poruszanych zagadnień w agendzie szkolenia.
Poruszane tematy
- Instalacja i korzystanie z raportu ecommerce.
- Wyrażenia regularneNauczy się mówić językiem Google Analytics
- Wykorzystanie pełnego potencjału remarketingu z GA - jak segmentować klientów
- Cele mierzone poza ecommerce. Słów kilka o celach pozasprzedażowych i mikrokonwersjach
- Optymalizacja konwersji przy pomocy raportów i eksperymentów treści
- Atrybucja konwersji i optymalizacja kampanii.
- Enhanced Ecommerce
Partnerzy Merytoryczni
Konferencja ecommerceSTANDARD to dwudniowa konferencja poświęcona tematyce sprzedaży produktów i usług przez Internet. Pierwszy dzień konferencji to najciekawsze studia przypadków polskich i zagranicznych firm, drugi dzień zostanie wzbogacony równoległymi sesjami warsztatowymi, podczas których uczestnicy będą mieli okazję na zgłębienie tematu w mniej formalnych, kameralnych grupach.
Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.