Rozwiązania T-Mobile w obszarze big data dla handlu detalicznego

Analiza zachowań konsumentów dokonywana w oparciu o duże zbiory danych (Big Data) daje obecnie niezwykłe możliwości biznesowe: dotarcie do klienta końcowego z komunikatem sprofilowanym dokładnie pod niego, tworzenie kampanii marketingowych w lepszym stopniu dopasowanych do specyfiki grupy docelowej czy analizy przemieszczania się Klienta. Powyższe korzyści to tylko pierwsze z brzegu przykłady tego, w jaki sposób lepsze zarządzanie danymi może przełożyć się na bezpośrednie korzyści biznesowe.

Zapraszamy na eSeminarium poświęcone rozwiązaniom T-Mobile w obszarze analiz Big Data prowadzonych pod kątem handlu detalicznego. Na webinarium omówimy takie zagadnienia jak:

    • Źródła danych o lokalizacji i profilu Klientów w punktach sprzedaży – szanse i wyzwania dla dostawców danych.
    • Zalety precyzyjnej geolokalizacji.
    • Usługa analizy ruchu w T-Mobile – opis i zasady działania.
    • Jak zwiększyć efektywność działań marketingowych offline i online na przykładzie wybranych projektów partnerskich T-Mobile Polska S.A.

W trakcie eSeminarium na czacie obecni będą nasi eksperci, którzy na bieżąco odpowiedzą na pojawiające się pytania uczestników.

Zapraszamy do rejestracji!

Dołącz do dyskusji

Bądź pierwszy i zostaw komentarz.