Zagwarantuj lojalność swoich klientów dzięki profesjonalnej obsłudze w systemie CRM
Organizatorami spotkania są IDG Poland S.A. oraz firma Intersys Group Sp. z o.o. Jest to wydarzenie skierowane do specjalistów z zakresu technologii z wybranych sektorów. Udział w nim jest limitowany.
eSeminarium to wydarzenie interaktywne, w którym możesz uczestniczyć w transmisji video i w czacie oraz masz możliwość otrzymania dodatkowych informacji od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na eSeminarium jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu wydarzenia.
Logowanie do filmu
Czy wiesz, że koszt pozyskania nowego klienta jest nawet 7 razy większy niż utrzymanie obecnego?
Klient, który został dobrze potraktowany i profesjonalnie obsłużony, chętnie wraca do marki, nawet jeśli wiąże się to z wyższymi kosztami.
Customer experience buduje stałą przewagę konkurencyjną firm i jest kluczowe przede wszystkim na tzw. „pierwszej linii” obsługi klienta, czyli przy rozwiązywaniu problemów, zgłoszeń czy reklamacji.
Jeśli:
- Zarządzasz działem obsługi klienta,
- Chcesz wspierać konsultantów w podnoszeniu jakości obsługi zgłoszeń,
- Zależy Ci na ulepszaniu customer experience,
- Poszukujesz narzędzia optymalizacji bieżącej obsługi zgłoszeń od klientów i zwiększania efektywności zespołu ds. obsługi,
zapraszamy do udziału w webinarium.
Microsoft Dynamics 365 Customer Service to narzędzie klasy CRM, które pozwala usprawniać, monitorować i optymalizować obsługę klienta na każdym etapie realizacji zgłoszenia. Inteligentne procesy, przydzielanie i jednoczesna realizacja wielu zadań w ramach zespołu, bazy wiedzy i personalizowane ścieżki zgłoszeń wspierają konsultantów w szybkim i skutecznym rozwiązywaniu problemów.
Podczas webinarium eksperci IntersysGroup zaprezentują, jak sprawnie zorganizować obsługę klienta w Dynamics 365, aby zapewnić pozytywne doświadczenia związane z firmą, w zakresie m.in.:
- Błyskawicznej klasyfikacji i kolejkowania wpływających zgłoszeń,
- Pełnej informacji o zgłoszeniu i zadaniach zleconych w ramach jego realizacji,
- Priorytetyzacji według terminów SLA, klienta lub rangi danej kategorii zgłoszenia,
- Wskazówek dla konsultantów, jak prowadzić dany rodzaj sprawy (success guide),
- Bazy wiedzy o szablonach obsługi zgłoszeń i analogicznych zgłoszeniach, które zostały obsłużone,
- Monitorowania, raportowania i optymalizacji wydajności pracy zespołu obsługi klienta,
- Zachowania zgodności z RODO i pozostałymi regulacjami dotyczącymi danych osobowych.
W trakcie webinarium nasi eksperci odpowiedzą na wszystkie pojawiające się na czacie pytania.
Zapraszamy do uczestnictwa oraz odwiedzenia strony www.intersys.pl