Analityka mowy i zarządzanie kampaniami wychodzącymi w contact center

Odblokuj film

Logowanie do filmu


Według najnowszych badań wykonanych na zlecenie Interactive Intelligence, komunikacja proaktywna z klientem jest bardzo skutecznym narzędziem sprzedaży dodatkowych produktów i usług. Ponad 50 proc. badanych przyznało, że w ciągu ostatniego roku przynajmniej raz skorzystali z oferty przedstawionej im przez telemarketerów. 

Podczas e-seminarium przedstawimy oprogramowanie Interactive Intelligence do automatyzacji kampanii wychodzących i opowiemy:

  Jak zarządzać proaktywnym kontaktem z klientem;
  Jak oszczędzać czas tracony na połączenia z automatycznymi sekretarkami lub nieaktualnymi numerami telefonu;
  Jak raportować efektywność kampanii wychodzących.

Dodatkowo przedstawimy innowacyjny moduł systemu Interactive Intelligence ułatwiający kontrolę jakości obsługi klienta – analitykę mowy w czasie rzeczywistym. Zaprezentujemy m.in.: 

  Możliwości zastosowania analityki mowy w obsłudze klienta;
  Korzyści z wdrożenia analityki mowy w czasie rzeczywistym
  Demo działania aplikacji.


Serdecznie zapraszmy do rejestracji!