Analityka mowy i zarządzanie kampaniami wychodzącymi w contact center
Logowanie do filmu
Według najnowszych badań wykonanych na zlecenie Interactive Intelligence, komunikacja proaktywna z klientem jest bardzo skutecznym narzędziem sprzedaży dodatkowych produktów i usług. Ponad 50 proc. badanych przyznało, że w ciągu ostatniego roku przynajmniej raz skorzystali z oferty przedstawionej im przez telemarketerów.
Podczas e-seminarium przedstawimy oprogramowanie Interactive Intelligence do automatyzacji kampanii wychodzących i opowiemy:
Jak zarządzać proaktywnym kontaktem z klientem;
Jak oszczędzać czas tracony na połączenia z automatycznymi sekretarkami lub nieaktualnymi numerami telefonu;
Jak raportować efektywność kampanii wychodzących.
Dodatkowo przedstawimy innowacyjny moduł systemu Interactive Intelligence ułatwiający kontrolę jakości obsługi klienta – analitykę mowy w czasie rzeczywistym. Zaprezentujemy m.in.:
Możliwości zastosowania analityki mowy w obsłudze klienta;
Korzyści z wdrożenia analityki mowy w czasie rzeczywistym
Demo działania aplikacji.
Serdecznie zapraszmy do rejestracji!