Dlaczego warto przenieść obsługę klienta w chmurę? Projekt Interactive Intelligence w Oriflame.

Odblokuj film

Logowanie do filmu


Zagadnienia

Rynek chmurowych rozwiązań obsługi klienta znajduje się na fali wznoszącej. Według raportu firmy Frost & Sullivan, do 2017 roku nakłady na hostowane contact center będą rosły w średnim tempie 12,1% rocznie, podczas gdy tempo wzrostu rynku rozwiązań wdrażanych tradycyjnie nie przekroczy w tym okresie 5,5%. Chmura nie jest już jedynie nowinką medialną – to technologia, która może znacząco zwiększyć konkurencyjność firmy, obniżając koszty działalności i zwiększając elastyczność i szybkość reagowania na zmiany rynkowe.

Rozwiązanie chmurowe firmy Interactive Intelligence, CaaS Contact Center, to jeden z najdojrzalszych systemów obsługi klienta dostępnych obecnie na rynku w modelu cloud. Rozwiązanie wyróżnia wszechstronna funkcjonalność, wysokie bezpieczeństwo danych oraz dostępność usługi, a także możliwość wyboru spośród kilku opcji wdrożenia, zależnie od potrzeb i możliwości budżetowych klienta. CaaS Contact Center oferuje takie funkcje jak: obsługę wielu kanałów komunikacji (telefon, email, czat, faks, interakcje mobilne i społecznościowe), kierowanie interakcji zgodnie z umiejętnościami konsultantów, nagrywanie i monitoring jakości, raportowanie, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem i wiele innych.

Korzyści biznesowe wdrożenia systemu contact center w chmurze omówimy na przykładzie projektu Interactive Intelligence w Oriflame, który zdecydował się na przeniesienie procesów obsługi klienta w chmurę w 51 krajach. 

 

Serdecznie zapraszamy do rejestracji!