IBM Control Desk jako uniwersalna platforma do zarządzania procesami IT. Jak na niej zarabiać?
Logowanie do filmu
Oprogramowanie IBM Control Desk to zintegrowane rozwiązanie na potrzeby zarządzania usługami IT w ramach własnej infrastruktury oraz na rzecz innych podmiotów. Upraszcza ono radykalnie zarządzanie infrastrukturą, pozwala na efektywną obsługę zgłoszeń serwisowych od użytkowników, dając im możliwość korzystania z bazy rozwiązań oraz mechanizmów samoobsługi. ICD umożliwia zarządzanie całym cyklem życia zasobów IT uwzględniając proces zakupów, zarządzania oprogramowaniem oraz aspektami finansowymi.
Bezpośrednim rezultanem płynącym z jego zastosowania jest redukcja kosztów, minimalizacja niedostępności usług, wsparcie dla planowania prac oraz zasobów.
W trakcie e-seminarium przedstawiona zostanie funkcjonalność oraz możliwości IBM Control Desk oraz korzyści płynące z korzystania z ICD dla menedżerów i użytkowników końcowych. Pokażemy, jak wspierać zarządzanie oraz dostarczanie usług IT w przedsiębiorstwach różnej wielkości.
Omówimy również założenia i korzyści płynące z programu IBM Could i Managed Service Providers, który dedykowany jest firmom zainteresowanym tworzeniem unikalnych rozwiązań oferowanych w modelach usługowych na bazie technologii IBM. Rozwiązania IBM, w tym IBM Control Desk umożliwiają szybkie budowanie usług, którymi można zaadresować różne nisze rynkowe.
Serdecznie zapraszamy!