Jest tylko jeden szef – chmurowa platforma obsługi skoncentrowana wokół klienta. Chmura przyszłością Contact Center

Odblokuj film

Organizatorami spotkania są IDG Poland S.A. oraz firma Genesys Telecommunications Laboratories Sp. z o.o. Jest to wydarzenie skierowane do dyrektorów z zakresu technologii z wybranych sektorów. Udział w nim jest limitowany.

eSeminarium to wydarzenie interaktywne, w którym możesz uczestniczyć w transmisji video i w czacie oraz masz możliwość otrzymania dodatkowych informacji od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na eSeminarium jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu wydarzenia.

Logowanie do filmu


Czy można zapewnić klientom firmy perfekcyjną komunikację z centrum obsługi bez inwestowania dużych nakładów finansowych oraz zakup drogiego sprzętu?

Centrum obsługi klienta jest wizytówką firmy. Sprawne i szybkie obsługiwanie zgłoszeń uwiarygodnia ją i sprawia, że zyskuje one rzeczy bezcenne – zaufanie oraz reputację użytkowników. Nasze eSeminarium dedykowane jest firmom, które chcą skutecznie obsługiwać swoich klientów, jednak nie wiedzą, jak tego dokonać bez ponoszenia kosztów związanych z obsługą stanowisk. Ekspert z firmy Genesys zaprezentuje rozwiązanie, które w przyszłości stanie się globalny standardem - jest nim Contact Centre w chmurze, czyli CCaS (Contact Centre as a Service).

Przeniesienie całej infrastruktury do chmury sprawia, że firma nie musi inwestować w sprzęt – odpowiedzialny jest za niego dostawca. Daje to liczne korzyści. Po pierwsze – nie są potrzebne nakłady finansowe. Miesięcznie płaci się wyłącznie z korzystanie z licencji, która jest dopasowana do liczby wykorzystanych stanowisk. Po drugie – elastyczność. Liczbę tych stanowisk można dowolnie zmniejszać lub zwiększać w zależności od bieżącego zapotrzebowania. Skalowalność ułatwia dodatkowo możliwość ulokowania stanowisk in-house, jak i na  zasadach outsourcingu. Po trzecie – wsparcie dostawcycloud centre dostarczane jest wraz z narzędziami usprawniającymi proces obsługi klienta, co daje nam czwartą korzyść – podniesienie szybkości i jakości obsługi.

Serdecznie zapraszamy na eSeminarium, które odbędzie się juz 27 lutego o godzinie 10. Zarejestruj się już dziś i dowiedz się, jak podnieść jakość obsługi swoich klientów na wyższy poziom!

Zapraszamy!