Rozwiązania Digital Signage w retailu

Odblokuj film

Organizatorami spotkania są IDG Poland S.A. oraz firma Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. Jest to wydarzenie skierowane do specjalistów z zakresu technologii z wybranych sektorów. Udział w nim jest limitowany.

eSeminarium to wydarzenie interaktywne, w którym możesz uczestniczyć w transmisji video i w czacie oraz masz możliwość otrzymania dodatkowych informacji od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na eSeminarium jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu wydarzenia.

Logowanie do filmu


Czy rozwiązania znane z e-commerce można przenieść do świata fizycznego? Owszem – można. To, co napędza handel w Internecie, doskonale sprawdzi się również w sklepach stacjonarnych. A o jakich konkretnie rozwiązaniach mówimy i w jaki sposób można przenieść je do „realu”?

DigitalSignage – cyfrowa reklama w realnym świecie

Jednym z czynników, którymi sklepy internetowe przyciągają uwagę klientów, są ukierunkowane reklamy. Odpowiednio przygotowana reklama wizualna sprawia, że klient zwraca uwagę na wyświetlaną treść oraz zachęca do odwiedzenia sklepu, zaś na stronach samego sklepu może wskazywać promowane oferty, wyjątkowe okazje oraz inne atrakcje dla potencjalnego nabywcy. Dlaczego zatem nie przenieść tego do zwykłych sklepów? Służą temu wyświetlacze DigitalSignage, których pionierem jest firma Samsung.

Zaawansowane wyświetlacze LCD i LED, dostosowane do ciągłej pracy, zarówno w środku, jak i na zewnątrz budynków, zapewniają najwyższej jakości obraz prezentujący w atrakcyjny sposób produkty, logotypy, marek czy mapę placówki handlowej. Treści prezentowane na monitorach mogą wyświetlić komunikat powitalny czy przekazać informacje o aktualnych promocjach. Ale na tym nie koniec – skoro przenosimy rozwiązania e-commerce do świata rzeczywistego, dlaczego by nie dodać do tego personalizacji treści? Tak – dostarczane przez firmę Samsung rozwiązania DigitalSignage mogą reagować na ruch, zatrzymanie się czy zwrócenie twarzy w stronę monitora itp. A co dalej? Wykorzystanie czujników i sensorów pozwala m.in. na interakcję z klientem na wzór tej spotykanej w świecie wirtualnym. Na przykład, czujnik ruchu czy kamera pozwalają na wykrycie, kto znajduje się pobliżu ekranu i wyświetlenie spersonalizowanego komunikatu skierowanego do mężczyzny, kobiety czy osoby poniżej 30 roku życia. Jak to możliwe? To proste - kamera sprzężona z odpowiednim oprogramowaniem i systemem business intelligence, monitoruje i analizuje, z jakim produktem klient wszedł w interakcję. Pozwala to nie tylko na automatyczne wyświetlanie na ekranie informacji na temat danego przedmiotu, ale także i zbieranie danych o zachowaniu klienta.

Według wyników badania Kantar TNS, ekrany DigitalSignage mogą wpływać na zmianę decyzji zakupowych nawet przez co drugiego klienta. A efektywna prezentacja oferty przekłada się na poprawę wyników finansowych!

DigitalSignage – uniwersalne zastosowanie

Jedną z zalet DigitalSignage jest uniwersalność zastosowania – wyświetlacze mogą być używane zarówno we wnętrzach sklepów, jak i pod dachem (np. w galeriach handlowych), a także na otwartej przestrzeni. W ofercie firmy Samsung można znaleźć całą gamę rozwiązań przeznaczonych do pracy wewnątrz i na zewnątrz budynków. Charakteryzują się one możliwością długiej pracy w trybie 16h/7 lub 24h/7, większą jasnością ekranu, wąskimi ramkami ekranów, pozwalającymi na zbudowanie „ścianki wideo” i rozszerzoną gwarancją door-to-door. Oferowane rozwiązania występują w praktycznie każdym rozmiarze od 10 do 98 cali, pozwalając właścicielom sklepów na elastyczne wykorzystanie dostępnych powierzchni w sklepie. Samsung do swojej oferty wprowadził również ekrany LED, których bezramkowa konstrukcja i łatwa instalacja pozwalają na tworzenie niestandardowej wielkości ekranów dopasowanych do aktualnych potrzeb placówek handlowych.

Dopełnieniem ekosystemu rozwiązań SMART Signage jest aplikacja Samsung MagicINFO do zarządzania treścią, która umożliwia wygodne tworzenie, planowanie i wprowadzanie treści w całej sieci urządzeń. Dzięki centralnemu sterowaniu, obsługa sklepu nie musi samodzielnie rozwieszać, a następnie usuwać papierowych plakatów i ulotek. System pomaga też w diagnozowaniu, zdalnym rozwiązywaniu problemów i obsłudze wszystkich urządzeń.

Dowiedz się, jak DigitalSignage może Ci pomóc!

Inwestycja w DigitalSignage to rozwiązanie dla sklepów niezależnie od ich wielkości oraz oferowanego asortymentu. Dlatego warto dowiedzieć się, w jaki sposób może pomóc w działalności, jakiej prowadzisz! A to zostanie wyjaśnione na specjalnym e-seminarium, na które zapraszamy 31 lipca 2019, godzina 10:00!

Zapisz się już dzisiaj i pozwól, aby najnowsze rozwiązania technologiczne przełożyły się na wzrost obrotów Twojego sklepu!