Digital signage w control roomie oraz wyposażeniu biur

Odblokuj film

Organizatorami spotkania są IDG Poland S.A. oraz firma Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. Jest to wydarzenie skierowane do specjalistów z zakresu technologii z wybranych sektorów. Udział w nim jest limitowany.

eSeminarium to wydarzenie interaktywne, w którym możesz uczestniczyć w transmisji video i w czacie oraz masz możliwość otrzymania dodatkowych informacji od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu.
Rejestracja na eSeminarium jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu wydarzenia.

Logowanie do filmu


Digital signage to rozwiązanie służące do przekazywania treści, które w biurach, salach konferencyjnych oraz przestrzeniach wspólnych tworzą sieć informacyjną. Przekaz podawany w formie wizualnej ma znacznie większy zasięg oraz jest lepiej zapamiętywany niż wiadomości tekstowe, przesyłane e-mailem. Może służyć także jako tablica ogłoszeń, przypomnień oraz reklam. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby za ich pomocą prowadzić również transmisje na żywo.

W jaki sposób rozwiązanie może posłużyć w Twojej firmie? Aby wykorzystać je jak najlepiej, należy znać zasady jego funkcjonowania. Wyświetlacze pokazujące treść to tylko finałowy punkt całego systemu digital signage. Składa się on przede wszystkim z mechanizmów zarządzania treścią – jest to dedykowane oprogramowanie, za pomocą którego ma się pełną kontrolę nad tym, co pokazywane jest na monitorach. Przypomina nieco aplikacje do tworzenia prezentacji: użytkownik może wybierać czas wyświetlania poszczególnego komunikatu, zaplanowanie kolejności wyświetlania kilku-kilkunastu, a nawet dopasowywanie czasu ich prezentacji w zależności od pory dnia.

Control room, czyli miejsce, w którym zarządza się całym systemem firmowym digital signage, nie musi znajdować się w tej samej lokalizacji, co wyświetlacze wchodzące w jego skład. Możliwość zdalnego zarządzania urządzeniami ma wymiar nie tylko praktyczny – czyli pozwalający na ustawianie treści w różnych miastach. Pozwala również na szybką reakcję w sytuacji awarii, dysfunkcji w wyświetlaniu treści oraz zmniejsza ryzyko uszkodzenia.

Na jakie rozwiązania zatem warto postawić? W naszym e-seminarium „Digital signage w control roomie oraz wyposażeniu biur” wyjaśniamy, czym kierować się podczas wyboru. Obecnie systemów DS jest kilkadziesiąt, jednak różnią się one w różnych aspektach – na przykład niektóre z nich oferują monitorowanie wyświetlaczy i ich automatyczne wyłączanie w określonych sytuacjach, jak zbyt duża temperatura, a także kontrolę podzespołów i informowanie operatora, gdy nie funkcjonują one optymalnie. Ponadto wiele z nich ma funkcję dopasowywania wyświetlanej treści do cech osoby stającej przed wyświetlaczem lub warunków zewnętrznych – np. gdy jest chłodno, można wyświetlać informacje na temat ciepłych posiłków czy napojów.

Warto podkreślić, że wiele z systemów digital signage można bez problemu zintegrować z innymi systemami przekazu – także internetowymi – co znacznie poszerza możliwości prowadzonych kampanii reklamowych oraz informacyjnych. Np. Samsung Flip to nowa kategoria urządzenia, które ułatwia przeprowadzanie twórczych i produktywnych spotkań w biurze. Jego wbudowane funkcje pozwalają m.in. na wysyłanie i odbieranie materiałów za pośrednictwem połączenia bezprzewodowego oraz portu USB, a Screen Mirroring i złącze HDMI pozwalają na podłączenie laptopa czy smartfona i zarządzanie nimi z poziomu cyfrowego flipcharta. Wynik spotkania łatwo przesłać na maila.

Wszystkie rozwiązania szykują automatycznie raporty, co pozwala na ocenę skuteczności prowadzonych kampanii.

Nasze e-Seminarium „Digital signage w control roomie oraz wyposażeniu biur” odbędzie się 24 czerwca o godzinie 10. Zostaną w nim poruszone wszystkie aspekty związane z wyborem i wprowadzeniem DS do biur oraz przestrzeni użytkowych. Dzięki temu zainwestujesz swoje pieniądze w najefektywniejsze rozwiązanie, z którego będziesz czerpać korzyści przez lata.

Zarejestruj się już dzisiaj!