Content Marketing AD 2015
Zagadnienia
Zapraszamy do udziału w bezplatnym eSeminarium, które będzie poświęcone najnowszym trendom w marketingu treśc oraz prezentacji wstępnych wyników Badania IDG Content Marketing Survey 2015.
Transmisja rozpocznie się 30 marca o godzinie 10.
W lutym 2015 roku zespół LeadFactory.pl przeprowadził, zapewne pierwsze w Polsce badanie poświęcone marketingowu tresci - Content Marketing Survey. Ankieta była dostępna online na stronie LeadFactory.pl.
W czasie eSeminarium będziemy chcieli podzielić się z Państwem: wstępnymi wynikami przeprowadzonego badania oraz tym co w marketingu treści najważniejsze, czyli m.in.:
- jaką rolę w dziłanianiach content marketingowych odgrywa strategia,
- jak opowiadać historie, aby były angażujące i przyciągały czytelników,
- w jaki sposób mierzyć skuteczność przeprowadzanych kampanii.
A co nam powiedziało badanie? Kilka cyfr już teraz:
- 44% badanych to przedstawiciele firm informatycznych
- 76% przebadanych firm realizuje kampanie content marketingowe
- 71% firm prowadzi dosyć intensywne działania, publikując więcej niż jeden materiał w miesiącu
- 51% ankietowanych najczęściej wykorzystuje Social Media w realizacji działań Content Marketingu
- 48% ankietowanych uważa, że główną przeszkodzą w realizacji działań Content Marketingu jest brak czasu
- 55% używa Facebooka jako głównego kanału społecznościowego w swoich działaniach Content Marketingu
Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.