CRM w praktyce na poziomie operacyjnym, taktycznym i strategicznym

Odblokuj film

Logowanie do filmu


Zagadnienia

Operacyjny – Taktyczny – Strategiczny 

Co system CRM może usprawnić w mojej organizacji? Na co zwrócić uwagę? Jakie są możliwości dzisiejszych rozwiązań CRM? Na te i inne  pytania postaramy się odpowiedzieć podczas spotkania online, na które serdecznie zapraszamy.

Seminarium podzielone zostanie na trzy części:

  1. CRM Operacyjny czyli w jaki sposób system może pomóc moim pracownikom w codziennej pracy. Jak przekonać ich do tego, aby nie traktowali go jako kolejnego systemu kontroli i raportowania. 
  2. CRM Taktyczny czyli system wczesnego ostrzegania. Jakie funkcjonalności systemu CRM dają mi możliwość realnej oceny sytuacji w zakresie sprzedaży, serwisie czy marketingu. Jakich narzędzi mogę użyć aby reagować?
  3. CRM Strategiczny czyli obraz mojej firmy na tle rynku. Czy grozi mi konkurencja, jakie są faktyczne skutki moich działań marketingowych?

Całość zaprezentujemy na przykładzie systemu Microsoft Dynamics CRM w trzech różnych odsłonach dostosowanych do wielu branż, obsługujących różne grupy odbiorców (tysiące klientów, sieci partnerskie, wąską grupę klientów), działających na rynkach krajowych i międzynarodowych.

Oczywiście, idąc z duchem czasu, zaprezentujemy rozwiązanie w chmurze i pokażemy, że cloud to bezpieczne i jednocześnie łatwo dostępne  dane.

Chętnie odpowiemy na Państwa pytania. Zapraszamy na spotkanie z Microsoft Dynamics CRM już 24 października 2013 o godz. 10.