CRM w praktyce na poziomie operacyjnym, taktycznym i strategicznym
Logowanie do filmu
Zagadnienia
Operacyjny – Taktyczny – Strategiczny
Co system CRM może usprawnić w mojej organizacji? Na co zwrócić uwagę? Jakie są możliwości dzisiejszych rozwiązań CRM? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć podczas spotkania online, na które serdecznie zapraszamy.
Seminarium podzielone zostanie na trzy części:
- CRM Operacyjny czyli w jaki sposób system może pomóc moim pracownikom w codziennej pracy. Jak przekonać ich do tego, aby nie traktowali go jako kolejnego systemu kontroli i raportowania.
- CRM Taktyczny czyli system wczesnego ostrzegania. Jakie funkcjonalności systemu CRM dają mi możliwość realnej oceny sytuacji w zakresie sprzedaży, serwisie czy marketingu. Jakich narzędzi mogę użyć aby reagować?
- CRM Strategiczny czyli obraz mojej firmy na tle rynku. Czy grozi mi konkurencja, jakie są faktyczne skutki moich działań marketingowych?
Całość zaprezentujemy na przykładzie systemu Microsoft Dynamics CRM w trzech różnych odsłonach dostosowanych do wielu branż, obsługujących różne grupy odbiorców (tysiące klientów, sieci partnerskie, wąską grupę klientów), działających na rynkach krajowych i międzynarodowych.
Oczywiście, idąc z duchem czasu, zaprezentujemy rozwiązanie w chmurze i pokażemy, że cloud to bezpieczne i jednocześnie łatwo dostępne dane.
Chętnie odpowiemy na Państwa pytania. Zapraszamy na spotkanie z Microsoft Dynamics CRM już 24 października 2013 o godz. 10.