Webinaria w biznesie

Zagadnienia

Webinaria nie są kolejnym magicznym narzędziem, do którego można przykleić wszystkie marketingowe "evergreeny" (efektywne, niezawodne, nowoczesne, rewolucyjne etc). Są jedną z popularniejszych form online'owej wymiany wiedzy i mogą być zastosowane na praktycznie każdym poziomie prowadzonego przez Was biznesu. Wszystko zależy tylko i wyłącznie od Was - a w zasadzie od Waszego pomysłu na ich wykorzystanie... 

W IDG prowadzimy projekt eSeminariów już 7 rok. Realizujemy ponad 80 spotkań rocznie, stosując różne formy realizacji (nie tylko "przegadane prezentacje"), różne sposoby rekrutacji i całą masę "urozmaiceń". W czasie 56 min spotkania (tyle "średnio" powinno trwać webinarium) postaram się Wam przybliżyć najlepsze naszym zdaniem praktyki.

Pokażę jak się przygotować do prezentacji online, na co zwracać uwagę i dlaczego czasami lepiej pokazać coś więcej niż zwykłe "slajdy". Jak i kiedy rekrutować i jak budować landingpage. Co działa, a co niekoniecznie...  

Zapraszam serdecznie w środę 20 lipca o godzinie 10:00!

Dołącz do dyskusji

Bądź pierwszy i zostaw komentarz.