Tagi: eCommerce

Data: 02 marca 2017

Partner: T-Mobile

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Zagrożenia z Internetu dotykające infrastrukturę firmy


02 marca 2017 | Dostęp bezpłatny!

W dzisiejszych czasach trudno wyobrazić sobie prowadzenie biznesu bez istnienia w Internecie – posiadanie strony web, lub e-usług jest rzeczą powszednią. Takie zasoby są częstym celem ataków przestępców internetowych. Firmy często nie zdają sobie sprawy z powagi problemu oraz zagrożeń, na jakie mogą być narażone.

Zachęcamy do oglądania webinarium. Udzielimy odpowiedzi na wszystkie Państwa pytania.

Oglądaj szkolenie

Data: 12 stycznia 2017

Partner: Oracle

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Skuteczne sposoby na poprawę konwersji na stronie


12 stycznia 2017 | Dostęp bezpłatny!

Redakcja Computerworld wraz z firmą Oracle Polska zaprasza na e-Seminarium, podczas którego poznają Państwo skuteczne sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji stron internetowych.

Serdecznie zapraszamy!

Oglądaj szkolenie

Data: 13 sierpnia 2015

Partner: e-spiration | internetSTANDARD

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Wykorzystanie aplikacji mobilnych w dotarciu do e-klienta


13 sierpnia 2015 | Dostęp bezpłatny!

Zapraszamy na transmisję pierwszej debaty z cyklu E-SPIRATION Wykorzystanie aplikacji mobilnych w dotarciu do e-klienta, podczas której eksperci i praktycy e-commerce odpowiedzą na pytanie, jak osiągnąć sukces w e-biznesie.

Oglądaj szkolenie

Szkolenie VOD dostępne już wkrótce

Data: 02 października 2014

Partner: internetSTANDARD

Koszt dostępu: 69 PLN

Szkolenie VOD dostępne już wkrótce

Google Analytics w eCommerce


02 października 2014 | Koszt dostępu: 69 PLN

Praktyczne wprowadzenie do funkcji Google Analytics powiązanych z prowadzeniem sprzedaży w sieci. Chciałbym edukować przyszłe kadry do tego by samodzielnie mogły działać według zasady dane-analiza-akcja nie czekając biernie na raporty agencji. W programie szkolenia:

Wstęp do Google Analytics

Instalacja i korzystanie z raportu ecommerce.

Nauczy się mówić językiem Google Analytics - wyrażenia regularne

Wykorzystanie pełnego potencjału remarketingu z GA - jak segmentować klientów

Cele mierzone poza ecommerce. Słów kilka o celach pozasprzedażowych i mikrokonwersjach

Optymalizacja konwersji przy pomocy raportów i eksperymentów treści

Atrybucja konwersji i optymalizacja kampanii. Jak korzystać z różnych modeli atrybucji konwersji i oceniać wartość...

Szkolenie VOD dostępne już wkrótce