Tagi: contact center

Data: 22 marca 2017

Partner: Genesys

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Jak zapewnić sukces projektu wdrożenia contact center w chmurze


22 marca 2017 | Dostęp bezpłatny!

Świat komunikacji zmienia się w zawrotnym tempie. Każdego roku pojawiają się nowe technologie i aplikacje do zarządzania kontaktem z klientami, a tradycyjne systemy contact center nie są w stanie podtrzymywać takiego tempa rozwoju. Chcesz pozostać na czele wyścigu? Chmura to rozwiązanie, którego szukasz.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji!

Oglądaj szkolenie

Data: 04 marca 2016

Partner: Orange

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Jak z powodzeniem uruchomić Contact Center w chmurze na przykładzie wdrożenia w firmie Pekaes


04 marca 2016 | Dostęp bezpłatny!

Podczas godzinnej dyskusji z udziałem przedstawiciela firmy PEKAES SA - wiodącego operatora logistycznego z producentem oprogramowania oraz integratorem omówimy następujące zagadnienia:

Analiza potrzeb firmy w zakresie obsługi klienta oraz sposób wyboru konkretnego rozwiązania;

Przebieg projektu od podjęcia decyzji zakupowej do uruchomienia systemu;

Przedstawimy również efekt końcowy implementacji i powiemy jak wygląda wsparcie powdrożeniowe;

Zaprezentujemy trendy w rozwoju rozwiązań Contact Center w chmurze obliczeniowej.

Oglądaj szkolenie

Data: 21 października 2015

Partner: Interactive Inteligence

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Online i contact center - synergia doskonała


21 października 2015 | Dostęp bezpłatny!

Serdecznie zapraszamy na e-Seminarium, podczas którego chcielibyśmy zaprezentować modele współpracy pomiędzy działami online i contact center oraz przedstawić korzyści, jakie można osiągnąć, zastępując rywalizację synergią.

Oglądaj szkolenie

Data: 24 czerwca 2015

Partner: Interactive Inteligence

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Analityka mowy i zarządzanie kampaniami wychodzącymi w contact center


24 czerwca 2015 | Dostęp bezpłatny!

Redakcja Computerworld wraz z partnerem zaprasza na webinarium, podczas którego przedstawimy oprogramowanie Interactive Intelligence do automatyzacji kampanii wychodzących.

Dodatkowo przedstawimy innowacyjny moduł systemu Interactive Intelligence ułatwiający kontrolę jakości obsługi klienta – analitykę mowy w czasie rzeczywistym.

Serdecznie zapraszmy!

Oglądaj szkolenie

Szkolenie VOD dostępne już wkrótce

Data: 29 maja 2015

Partner: Interactive Inteligence, Integrated Solutions, Orange Polska IDG Poland

Dostęp bezpłatny!

Szkolenie VOD dostępne już wkrótce

Obsługa klienta w modelu chmury: Prezentacja rozwiązania CCaaS Integrated Solutions i Interactive Intelligence


29 maja 2015 | Dostęp bezpłatny!

Rozwiązanie chmurowe CCaaS, udostępniane przez Integrated Solutions na bazie oprogramowania Interactive Intelligence, to jeden z najdojrzalszych systemów obsługi klienta dostępnych obecnie na rynku w modelu cloud. Rozwiązanie wyróżnia wszechstronna funkcjonalność oraz możliwość wyboru spośród kilku opcji wdrożenia, zależnie od potrzeb i możliwości budżetowych klienta. Instalacja systemu na serwerach w nowoczesnych centrach danych Orange Polska gwarantuje łatwość podłączenia, wysokie bezpieczeństwo danych oraz dostępność usługi.

Serdecznie zapraszamy na godzinną prezentację.

Szkolenie VOD dostępne już wkrótce

Szkolenie VOD dostępne już wkrótce

Data: 23 kwietnia 2015

Partner: Interactive Inteligence

Dostęp bezpłatny!

Szkolenie VOD dostępne już wkrótce

Jak zapewnić lojalność klienta?


23 kwietnia 2015 | Dostęp bezpłatny!

Ponad 55 % konsumentów deklaruje, że zdarzyło im się zrezygnować z usług firmy ze względu na złą obsługę klienta. Jak powstrzymać klientów przed odejściem do konkurencji?

Z najnowszych badań wykonanych na zlecenie Interactive Intelligence dowiesz się m.in.:

- Jakie sposoby komunikacji z firmą preferują konsumenci?

- Jak długo mogą czekać na połączenie telefoniczne lub odpowiedź na email bez irytacji?

- Czy istnieje popyt na aplikacje mobilne do obsługi klienta?

- Czy warto inwestować w komunikację z klientami na portalach społecznościowych?

Serdecznie zapraszamy!

Szkolenie VOD dostępne już wkrótce