Tagi: contact center

Data: 08 kwietnia 2020

Partner: Genesys

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Technologie chmurowe pomagające w pracy zdalnej


08 kwietnia 2020 | Dostęp bezpłatny!

Redakcja Computerworld wraz z firmą Genesys, mają przyjemność zaprosić Państwa na eSeminarium, które poświęcone będzie technologiom chmurowym pomagający w pracy zdalelnej.

W chwili obecnej rynek IT obserwuje trend przenoszenia większości danych oraz wielu procesów do chmury. Jest to o tyle praktyczne, że pozwala na znaczną redukcję wydatków na firmowy sprzęt – cloud computing oferuje całą niezbędną infrastrukturę i moc obliczeniową do wydajnego działania.

Oglądaj szkolenie

Data: 27 lutego 2020

Partner: Genesys

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Jest tylko jeden szef – chmurowa platforma obsługi skoncentrowana wokół klienta. Chmura przyszłością Contact Center


27 lutego 2020 | Dostęp bezpłatny!

Centrum obsługi klienta jest wizytówką firmy. Sprawne i szybkie obsługiwanie zgłoszeń uwiarygodnia ją i sprawia, że zyskuje one rzeczy bezcenne – zaufanie oraz reputację użytkowników. Nasze eSeminarium dedykowane jest firmom, które chcą skutecznie obsługiwać swoich klientów, jednak nie wiedzą, jak tego dokonać bez ponoszenia kosztów związanych z obsługą stanowisk. Ekspert z firmy Genesys zaprezentuje rozwiązanie, które w przyszłości stanie się globalny standardem - jest nim Contact Centre w chmurze, czyli CCaS (Contact Centre as a Service).

Serdecznie zapraszamy na eSeminarium, które odbędzie się juz 27 lutego o godzinie 10. Zarejestruj się już dziś i dowiedz się, jak podnieść jakość obsługi swoich klientów na wyższy poziom!

Oglądaj szkolenie

Data: 30 września 2019

Partner: Genesys

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Jak efektywnie zbudować Contact Center w chmurze. Jak zarobić lub zaoszczędzić na tej inwestycji.


30 września 2019 | Dostęp bezpłatny!

Serdecznie zapraszamy Państwa na e-Seminarium, na którym eksperci z firmy Genesys przedstawią jak efektywnie zbudować contact center w chmurze.

Oglądaj szkolenie

Data: 22 marca 2017

Partner: Genesys

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Jak zapewnić sukces projektu wdrożenia contact center w chmurze


22 marca 2017 | Dostęp bezpłatny!

Świat komunikacji zmienia się w zawrotnym tempie. Każdego roku pojawiają się nowe technologie i aplikacje do zarządzania kontaktem z klientami, a tradycyjne systemy contact center nie są w stanie podtrzymywać takiego tempa rozwoju. Chcesz pozostać na czele wyścigu? Chmura to rozwiązanie, którego szukasz.

Serdecznie zapraszamy do rejestracji!

Oglądaj szkolenie

Data: 04 marca 2016

Partner: Orange

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Jak z powodzeniem uruchomić Contact Center w chmurze na przykładzie wdrożenia w firmie Pekaes


04 marca 2016 | Dostęp bezpłatny!

Podczas godzinnej dyskusji z udziałem przedstawiciela firmy PEKAES SA - wiodącego operatora logistycznego z producentem oprogramowania oraz integratorem omówimy następujące zagadnienia:

Analiza potrzeb firmy w zakresie obsługi klienta oraz sposób wyboru konkretnego rozwiązania;

Przebieg projektu od podjęcia decyzji zakupowej do uruchomienia systemu;

Przedstawimy również efekt końcowy implementacji i powiemy jak wygląda wsparcie powdrożeniowe;

Zaprezentujemy trendy w rozwoju rozwiązań Contact Center w chmurze obliczeniowej.

Oglądaj szkolenie

Data: 21 października 2015

Partner: Interactive Inteligence

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Online i contact center - synergia doskonała


21 października 2015 | Dostęp bezpłatny!

Serdecznie zapraszamy na e-Seminarium, podczas którego chcielibyśmy zaprezentować modele współpracy pomiędzy działami online i contact center oraz przedstawić korzyści, jakie można osiągnąć, zastępując rywalizację synergią.

Oglądaj szkolenie

Data: 24 czerwca 2015

Partner: Interactive Inteligence

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Analityka mowy i zarządzanie kampaniami wychodzącymi w contact center


24 czerwca 2015 | Dostęp bezpłatny!

Redakcja Computerworld wraz z partnerem zaprasza na webinarium, podczas którego przedstawimy oprogramowanie Interactive Intelligence do automatyzacji kampanii wychodzących.

Dodatkowo przedstawimy innowacyjny moduł systemu Interactive Intelligence ułatwiający kontrolę jakości obsługi klienta – analitykę mowy w czasie rzeczywistym.

Serdecznie zapraszmy!

Oglądaj szkolenie

Strona 1 z 2 1 2