Technologie chmurowe pomagające w pracy zdalnej
Redakcja Computerworld wraz z firmą Genesys, mają przyjemność zaprosić Państwa na eSeminarium, które poświęcone będzie technologiom chmurowym pomagający w pracy zdalelnej.
W chwili obecnej rynek IT obserwuje trend przenoszenia większości danych oraz wielu procesów do chmury. Jest to o tyle praktyczne, że pozwala na znaczną redukcję wydatków na firmowy sprzęt – cloud computing oferuje całą niezbędną infrastrukturę i moc obliczeniową do wydajnego działania.
Jest tylko jeden szef – chmurowa platforma obsługi skoncentrowana wokół klienta. Chmura przyszłością Contact Center
Centrum obsługi klienta jest wizytówką firmy. Sprawne i szybkie obsługiwanie zgłoszeń uwiarygodnia ją i sprawia, że zyskuje one rzeczy bezcenne – zaufanie oraz reputację użytkowników. Nasze eSeminarium dedykowane jest firmom, które chcą skutecznie obsługiwać swoich klientów, jednak nie wiedzą, jak tego dokonać bez ponoszenia kosztów związanych z obsługą stanowisk. Ekspert z firmy Genesys zaprezentuje rozwiązanie, które w przyszłości stanie się globalny standardem - jest nim Contact Centre w chmurze, czyli CCaS (Contact Centre as a Service).
Serdecznie zapraszamy na eSeminarium, które odbędzie się juz 27 lutego o godzinie 10. Zarejestruj się już dziś i dowiedz się, jak podnieść jakość obsługi swoich klientów na wyższy poziom!
Jak efektywnie zbudować Contact Center w chmurze. Jak zarobić lub zaoszczędzić na tej inwestycji.
Serdecznie zapraszamy Państwa na e-Seminarium, na którym eksperci z firmy Genesys przedstawią jak efektywnie zbudować contact center w chmurze.
Interactive Intelligence PureCloud® – rewolucja w obszarze rozwiązań Customer Engagement
Serdecznie zapraszamy na e-Seminarium Interactive Intelligence już 17 maja 2016 r. Podczas godzinnej prezentacji zaprezentujemy na żywo funkcje i możliwości rozwiązania, obejmującego następujące aplikacje: PureCloud Engage, PureCloud Communicate, PureCloud Collaborate.
Do zobaczenia!