Rozwiązania T-Mobile w obszarze big data dla handlu detalicznego
Analiza zachowań konsumentów dokonywana w oparciu o duże zbiory danych (Big Data) daje obecnie niezwykłe możliwości biznesowe: dotarcie do klienta końcowego z komunikatem sprofilowanym dokładnie pod niego, tworzenie kampanii marketingowych w lepszym stopniu dopasowanych do specyfiki grupy docelowej czy analizy przemieszczania się Klienta. Powyższe korzyści to tylko pierwsze z brzegu przykłady tego, w jaki sposób lepsze zarządzanie danymi może przełożyć się na bezpośrednie korzyści biznesowe.
Zapraszamy na eSeminarium poświęcone rozwiązaniom T-Mobile w obszarze analiz Big Data prowadzonych pod kątem handlu detalicznego.
Znajdź swojego klienta dzięki innowacyjnym analizom Big Data i efektywnej komunikacji marketingowej
T-Mobile Polska S.A. wraz z redakcją Computerworld Polska zaprasza na eSeminarium poświęcone w całości nowoczesnemu marketingowi.
Podczas eSeminarium eksperci T-Mobile przedstawią m.in.: Możliwości wykorzystania Mobile Advertising i Big Data w działaniach marketingowych na przykładzie zrealizowanych kampanii; Dotarcie do klienta w czasie rzeczywistym; Połączenie marketingu on-line’owego z działaniami off-line’owymi dzięki zastosowaniu Big Data.
Serdecznie zapraszamy!