Tagi: CCaaS

Data: 04 marca 2016

Partner: Orange

Dostęp bezpłatny!

Oglądaj szkolenie

Jak z powodzeniem uruchomić Contact Center w chmurze na przykładzie wdrożenia w firmie Pekaes


04 marca 2016 | Dostęp bezpłatny!

Podczas godzinnej dyskusji z udziałem przedstawiciela firmy PEKAES SA - wiodącego operatora logistycznego z producentem oprogramowania oraz integratorem omówimy następujące zagadnienia:

Analiza potrzeb firmy w zakresie obsługi klienta oraz sposób wyboru konkretnego rozwiązania;

Przebieg projektu od podjęcia decyzji zakupowej do uruchomienia systemu;

Przedstawimy również efekt końcowy implementacji i powiemy jak wygląda wsparcie powdrożeniowe;

Zaprezentujemy trendy w rozwoju rozwiązań Contact Center w chmurze obliczeniowej.

Oglądaj szkolenie

Szkolenie VOD dostępne już wkrótce

Data: 29 maja 2015

Partner: Interactive Inteligence, Integrated Solutions, Orange Polska IDG Poland

Dostęp bezpłatny!

Szkolenie VOD dostępne już wkrótce

Obsługa klienta w modelu chmury: Prezentacja rozwiązania CCaaS Integrated Solutions i Interactive Intelligence


29 maja 2015 | Dostęp bezpłatny!

Rozwiązanie chmurowe CCaaS, udostępniane przez Integrated Solutions na bazie oprogramowania Interactive Intelligence, to jeden z najdojrzalszych systemów obsługi klienta dostępnych obecnie na rynku w modelu cloud. Rozwiązanie wyróżnia wszechstronna funkcjonalność oraz możliwość wyboru spośród kilku opcji wdrożenia, zależnie od potrzeb i możliwości budżetowych klienta. Instalacja systemu na serwerach w nowoczesnych centrach danych Orange Polska gwarantuje łatwość podłączenia, wysokie bezpieczeństwo danych oraz dostępność usługi.

Serdecznie zapraszamy na godzinną prezentację.

Szkolenie VOD dostępne już wkrótce