Jak z powodzeniem uruchomić Contact Center w chmurze na przykładzie wdrożenia w firmie Pekaes
Podczas godzinnej dyskusji z udziałem przedstawiciela firmy PEKAES SA - wiodącego operatora logistycznego z producentem oprogramowania oraz integratorem omówimy następujące zagadnienia:
Analiza potrzeb firmy w zakresie obsługi klienta oraz sposób wyboru konkretnego rozwiązania;
Przebieg projektu od podjęcia decyzji zakupowej do uruchomienia systemu;
Przedstawimy również efekt końcowy implementacji i powiemy jak wygląda wsparcie powdrożeniowe;
Zaprezentujemy trendy w rozwoju rozwiązań Contact Center w chmurze obliczeniowej.
Obsługa klienta w modelu chmury: Prezentacja rozwiązania CCaaS Integrated Solutions i Interactive Intelligence
Rozwiązanie chmurowe CCaaS, udostępniane przez Integrated Solutions na bazie oprogramowania Interactive Intelligence, to jeden z najdojrzalszych systemów obsługi klienta dostępnych obecnie na rynku w modelu cloud. Rozwiązanie wyróżnia wszechstronna funkcjonalność oraz możliwość wyboru spośród kilku opcji wdrożenia, zależnie od potrzeb i możliwości budżetowych klienta. Instalacja systemu na serwerach w nowoczesnych centrach danych Orange Polska gwarantuje łatwość podłączenia, wysokie bezpieczeństwo danych oraz dostępność usługi.
Serdecznie zapraszamy na godzinną prezentację.