LeadGeneration business w praktyce

Odblokuj film

Logowanie do filmu


Zagadnienia

Kiedy pyta się szefów marketingu i menedżerów tego obszaru o najważniejsze wyzwania na kolejne 12 miesięcy to najczęstszą odpowiedzią jest: wzrost sprzedaży.

Czasy kiedy marketing odpowiedzialny był za budowanie marki, a sprzedaż była odpowiedzialna za sprzedaż prawdopodobnie bezpowrotnie minęły. Tak samo, a nawet jeszcze wyraźniej, wygląda to w marketingu B2B. Odpowiedzi może być kilka i każda z nich jest po trosze prawdziwa. Wąska grupa docelowa, inwestycje wpływające na zmianę strategii firmy, relatywnie wysoka wartość zakupów. Niezależnie od tego jak rozłożą się procenty pomiędzy poszczególne odpowiedzi to jednego możemy być pewni. Marketing B2B to dziś: efekt, skuteczność, wartość sprzedaży i zwrot z inwestycji. Właśnie tymi zwrotami najczęściej się go opisuje. To znów oznacza, że decyzje, wydatki marketingowe muszą być dokładnie przemyślane, a efekt pewny. Z jednej strony nowoczesne i innowacyjne w treści i formie, a z drugiej z mierzalnym efektem i bezpieczeństwem inwestycji.

Właśnie o takich metodach będziemy rozmawiali podczas e-seminarium, na które serdecznie zapraszamy