Online i contact center - synergia doskonała
Logowanie do filmu
Internet staje się coraz silniejszym narzędziem sprzedaży i komunikacji z klientem. To właśnie w sieci konsumenci szukają informacji produktowych, sprawdzają opinie o danej marce, robią zakupy. Coraz częściej również oczekują obsługi posprzedażowej w sieci. W firmach kanał online i contact center to zazwyczaj odrębne działy, często rywalizujące ze sobą na polu sprzedaży czy kontaktu z klientem.
Podczas tego e-seminarium chcielibyśmy zaprezentować modele współpracy pomiędzy tymi działami i korzyści, jakie można osiągnąć, zastępując rywalizację synergią.
Tematyka prezentacji:
Scenariusze obsługi klienta w kanale online i contact center
Jeden system dla online i contact center – prezentacja funkcji i korzyści
Korzyści z zastosowania synergii w różnych branżach: sektorze publicznym, finansowym, e-commerce
Przykład wdrożenia – case study z branży finansowej
Serdecznie zapraszmy!