Jak zapewnić sukces projektu wdrożenia contact center w chmurze

Odblokuj film

Logowanie do filmu


Świat komunikacji zmienia się w zawrotnym tempie. Każdego roku pojawiają się nowe technologie i aplikacje do zarządzania kontaktem z klientami, a tradycyjne systemy contact center nie są w stanie podtrzymywać takiego tempa rozwoju. Chcesz pozostać na czele wyścigu? Chmura to rozwiązanie, którego szukasz.

Rozwiązania chmurowe nie są sobie równe. Wybierz źle, a utkniesz z kilkuletnią umową na system, w którym nic nie działa tak, jak powinno. Jak zapewnić sukces wdrożenia systemu contact center w chmurze? Jakie pytania zadać dostawcy przed podpisaniem umowy? O tym opowiemy w trakcie e-seminarium.

Podczas prezentacji poruszymy takie zagadnienia jak:

  • Architektura rozwiązania chmurowego - czym są mikrousługi i dlaczego są tak kluczowe;
  • Jak zagwarantować bezpieczeństwo danych i ciągłość usługi chmurowej;
  • Zakres funkcjonalny. Czy chmura zapewnia wszechstronność rozwiązań on-premise?
  • Integracje w chmurze;
  • Elastyczność usługi chmurowej – prawda czy mit?

Zaprezentujemy również demo platformy Genesys PureCloud, chmurowego contact center klasy korporacyjnej.

Platforma PureCloud to:

  • Elastyczna infrastruktura Amazon Web Services o nieograniczonej pojemności
  • Bezpieczeństwo danych i gwarancja ciągłości usługi na poziomie SLA 99,99%
  • Błyskawiczne wdrożenie
  • Obsługa użytkowników online i przez aplikacje mobilne
  • Stały rozwój oprogramowania nie wymagający zaangażowania klienta

A także:

  • Model „płać za to, z czego korzystasz” – miesięczny abonament za wykorzystywane funkcje
  • Prosta umowa bez zobowiązań
  • Możliwość miesięcznego darmowego testu

Serdecznie zapraszamy!