Google Analytics w eCommerce

Założenia programowe

Webinarium ma na celu praktyczne wprowadzenie do funkcji Google Analytics powiązanych z prowadzeniem sprzedaży w sieci. Pokażemy jak samodzielnie działać według zasady dane-analiza-akcja nie czekając biernie na raporty agencji.

Uczestnicy webinarium będą mieli do dyspozycji czat, za pomocą którego w dowolnym momencie będą mogli zadać pytanie prelegentowi, komentować aktualnie omawiane zaganienia i dyskutować między sobą. Wiecej informacji nt poruszanych zagadnień w agendzie szkolenia.

Poruszane tematy

  • Instalacja i korzystanie z raportu ecommerce.
  • Wyrażenia regularneNauczy się mówić językiem Google Analytics
  • Wykorzystanie pełnego potencjału remarketingu z GA - jak segmentować klientów
  • Cele mierzone poza ecommerce. Słów kilka o celach pozasprzedażowych i mikrokonwersjach
  • Optymalizacja konwersji przy pomocy raportów i eksperymentów treści
  • Atrybucja konwersji i optymalizacja kampanii. 
  • Enhanced Ecommerce

Partnerzy Merytoryczni

Konferencja ecommerceSTANDARD to dwudniowa konferencja poświęcona tematyce sprzedaży produktów i usług przez Internet. Pierwszy dzień konferencji to najciekawsze studia przypadków polskich i zagranicznych firm, drugi dzień zostanie wzbogacony równoległymi sesjami warsztatowymi, podczas których uczestnicy będą mieli okazję na zgłębienie tematu w mniej formalnych, kameralnych grupach.

Dołącz do dyskusji

Bądź pierwszy i zostaw komentarz.