Jak z powodzeniem uruchomić Contact Center w chmurze na przykładzie wdrożenia w firmie Pekaes

Odblokuj film

Logowanie do filmu


Podczas godzinnej dyskusji z udziałem przedstawiciela firmy PEKAES SA - wiodącego operatora logistycznego z producentem oprogramowania oraz integratorem omówimy następujące zagadnienia:

    • Analiza potrzeb firmy w zakresie obsługi klienta oraz sposób wyboru konkretnego rozwiązania;
    • Przebieg projektu od podjęcia decyzji zakupowej do uruchomienia systemu;
    • Przedstawimy również efekt końcowy implementacji i powiemy jak wygląda wsparcie powdrożeniowe;
    • Zaprezentujemy trendy w rozwoju rozwiązań Contact Center w chmurze obliczeniowej.

Rozwiązanie chmurowe CCaaS, udostępniane przez Integrated Solutions na bazie oprogramowania Interactive Intelligence, to jeden z najdojrzalszych systemów obsługi klienta dostępnych obecnie na rynku w modelu cloud. Rozwiązanie wyróżnia wszechstronna funkcjonalność oraz możliwość wyboru spośród kilku opcji wdrożenia, zależnie od potrzeb i możliwości budżetowych klienta. Instalacja systemu na serwerach w nowoczesnych centrach danych Orange Polska gwarantuje łatwość podłączenia, wysokie bezpieczeństwo danych oraz dostępność usługi. CCaaS oferuje takie funkcje jak: obsługę wszystkich kanałów komunikacji (telefon, email, czat, faks, interakcje mobilne i społecznościowe), kierowanie interakcji zgodnie z umiejętnościami konsultantów, nagrywanie i monitoring jakości, raportowanie, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem i wiele innych.

Serdecznie zapraszamy!