Jak zapewnić lojalność klienta?
Zagadnienia
Ponad 55 % konsumentów deklaruje, że zdarzyło im się zrezygnować z usług firmy ze względu na złą obsługę klienta.
Jak powstrzymać klientów przed odejściem do konkurencji?
Z najnowszych badań wykonanych na zlecenie Interactive Intelligence dowiesz się m.in.:
Jakie sposoby komunikacji z firmą preferują konsumenci?
Jak długo mogą czekać na połączenie telefoniczne lub odpowiedź na email bez irytacji?
Czy istnieje popyt na aplikacje mobilne do obsługi klienta?
Czy warto inwestować w komunikację z klientami na portalach społecznościowych?
Podczas seminarium chcielibyśmy również przedstawić najnowsze aplikacje Interactive Intelligence odpowiadające na oczekiwania klientów:
Analiza mowy w czasie rzeczywistym
Interaction Analyzer™ stanowi część systemu CIC 4.0, wielofunkcyjnej platformy contact center firmy Interactive Intelligence. Aplikacja umożliwia śledzenie treści rozmowy pomiędzy konsultantem a klientem pod kątem wcześniej zdefiniowanych słów lub fraz kluczowych. Po wykryciu danych słów w rozmowie system przesyła taką informację do upoważnionych osób. Funkcja działa w czasie rzeczywistym, dzięki czemu manager centrum kontaktowego ma możliwość szybkiej interwencji - przekazania agentowi wskazówki lub włączenia się do konwersacji dla poprawy obsługi klienta. Może się to przełożyć na zmniejszenie odpływu klientów do konkurencji nawet o 5%. Oprogramowanie zostało również zintegrowane z modułem nagrywania systemu CIC, co ułatwia efektywne wyszukiwanie nagrań zawierających dane sformułowania.
Social media w obsłudze klienta
Chmurowe rozwiązania Interactive Intelligence pozwalają klientom sprawdzić profile i oceny konsultantów dostępne na stronie internetowej firmy – w tym ich ranking oraz czas oczekiwania – a następnie wybrać tego, który najbardziej odpowiada ich potrzebom. Oferujemy również zunifikowany katalog profili społecznościowych pracowników firmy, który usprawnia współpracę zespołową w przedsiębiorstwie. Jest on zbudowany w formie biblioteki kontaktów, która udostępnia szczegółowe profile użytkowników (np. umiejętności, doświadczenie zawodowe, lokalizacja) i zapewnia dwukierunkową synchronizację z popularnymi systemami, takimi jak Active Directory, Exchange, WorkDay, SharePoint i Salesforce. Funkcja ta obejmuje natywne aplikacje mobilne do systemów iOS, Android i Windows 8 Phone.
Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.