Content Marketing AD 2015

Zagadnienia

Zapraszamy do udziału w bezplatnym eSeminarium, które będzie poświęcone najnowszym trendom w marketingu treśc oraz prezentacji wstępnych wyników Badania IDG Content Marketing Survey 2015. 

Transmisja rozpocznie się 30 marca o godzinie 10.

W lutym 2015 roku zespół LeadFactory.pl przeprowadził, zapewne pierwsze w Polsce badanie poświęcone marketingowu tresci - Content Marketing Survey. Ankieta była dostępna online na stronie LeadFactory.pl.

W czasie eSeminarium będziemy chcieli podzielić się z Państwem: wstępnymi wynikami przeprowadzonego badania oraz tym co w marketingu treści najważniejsze, czyli m.in.:

  • jaką rolę w dziłanianiach content marketingowych odgrywa strategia,
  • jak opowiadać historie, aby były angażujące i przyciągały czytelników,
  • w jaki sposób mierzyć skuteczność przeprowadzanych kampanii.

A co nam powiedziało badanie? Kilka cyfr już teraz:

  • 44% badanych to przedstawiciele firm informatycznych 
  • 76% przebadanych firm realizuje kampanie content marketingowe
  • 71% firm prowadzi dosyć intensywne działania, publikując więcej niż jeden materiał w miesiącu
  • 51% ankietowanych najczęściej wykorzystuje Social Media w realizacji działań Content Marketingu
  • 48% ankietowanych uważa, że główną przeszkodzą w realizacji działań Content Marketingu jest brak czasu
  • 55% używa Facebooka jako głównego kanału społecznościowego w swoich działaniach Content Marketingu

Zapraszamy do rejestracji.

LeadFactory.pl

Dołącz do dyskusji

Bądź pierwszy i zostaw komentarz.