Obsługa klienta w modelu chmury: Prezentacja rozwiązania CCaaS Integrated Solutions i Interactive Intelligence
Rozwiązanie chmurowe CCaaS, udostępniane przez Integrated Solutions na bazie oprogramowania Interactive Intelligence, to jeden z najdojrzalszych systemów obsługi klienta dostępnych obecnie na rynku w modelu cloud. Rozwiązanie wyróżnia wszechstronna funkcjonalność oraz możliwość wyboru spośród kilku opcji wdrożenia, zależnie od potrzeb i możliwości budżetowych klienta. Instalacja systemu na serwerach w nowoczesnych centrach danych Orange Polska gwarantuje łatwość podłączenia, wysokie bezpieczeństwo danych oraz dostępność usługi. CCaaS oferuje takie funkcje jak: obsługę wszystkich kanałów komunikacji (telefon, email, czat, faks, interakcje mobilne i społecznościowe), kierowanie interakcji zgodnie z umiejętnościami konsultantów, nagrywanie i monitoring jakości, raportowanie, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem i wiele innych.
Podczas godzinnej prezentacji poruszymy następujące zagadnienia:
Korzyści związane z wdrożeniem usługi ContactCenter w chmurze;
Wysoka jakość usługi dzięki wykorzystaniu centrów danych Orange;
Kwestie prawne, gwarancja bezpieczeństwa i ciągłości dostarczania usługi;
Zakres funkcjonalny oferty CCaaS.
Serdecznie zapraszamy do rejestracji!
Dołącz do dyskusji
Bądź pierwszy i zostaw komentarz.